خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۴۰
تاریخ خبر:

توقف استقلال در روز ادامه سریال اشتباهات داوری

استقلال و مس رفسنجان، در روزی که اشتباهات داوری ویژه‌ترین اتفاقات بازی بود، به تساوی رسیدند

توقف استقلال در روز ادامه سریال اشتباهات داوری

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که مصاف دو تیم که به نوعی تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار گرفت، بدون گل تمام شد. این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در این دیدار امید عرب‌براقی در دقیقه ۳۴ خطای واضح هند مدافع مس رفسنجان را پنالتی اعلام نکرد تا صدای بازیکن‌ها و نیمکت استقلال در اعتراض بلند شود. در ادامه بازی و در دقیقه ۴۵ هم برخورد سیاوش یزدانی با شیمبا، در محوطه جریمه استقلال مشکوک به پنالتی بود که داور از این صحنه هم عبور کرد.

با این نتیجه، مس رفسنجان در سومین فصل حضورش در لیگ برتر، بالاخره توانست در دیدار با یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آزادی، به نخستین امتیاز خود دست یابد و رکورد گل نخوردن خود در لیگ برتر را به پنج بازی افزایش دهد. 

استقلال صفر – مس صفر

کارت‌ زرد: ریکاردو ساپینتو (سرمربی) از استقلال – داود نوشی صوفیانی از مس

کارت قرمز: بهزاد غلامپور (مربی) از استقلال - ابراهیم صادقی (مربی) از مس

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، حسین مرادمند (سیاوش یزدانی ۲۸)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس امیرعلی صادقی (۶۰)، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده (پیمان بابایی ۶۰) ، مهدی قایدی (آرمان رمضانی ۸۲) و ارسلان مطهری (رضا میرزایی ۸۲).

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری (امید لطفی ۸۴)، حسن جعفری، مهدی ترکمان (میثم تیموری ۷۵)، فراز امامعلی، محسن آذرباد (مهرداد رضایی ۷۵) و لوسیانو پریرا "شیمبا " (محمدمهدی محبی ۸۴).

امتیاز تیمها:

استقلال:  رتبه نخست جدول - ۲۷ امتیاز

مس رفسنجان: رتبه پنجم جدول - ۱۹ امتیاز

- تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر فردا به میدان می‌روند.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه پنج استقلال اولین نفوذ خود را روی دروازه مس انجام داد که پاس در عرض شهباززاده توسط سلیمان‌زاده دفع شد و در ادامه سانتر سلمانی قبل از ضربه سر مطهری، توسط حسن جعفری دور شد. جدی‌ترین موقعیت استقلال در دقیقه ۱۴ خلق شد که ارسال مهدی قایدی به روی دروازه با ضربه سر نیک‌نفس از یک موقعیت ایده‌آل به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ محسن ٱذرباد روی اشتباه مهدی‌پور و دریبل محمدحسین مرادمند، با حسینی تک به تک شد اما شوت او با اختلاف اندک به بیرون رفت. مس دومین تهدید جدی را در هم در دقیقه ۳۰ به استقلال تحمیل کرد که شوت فراز امامعلی به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ استقلال صاحب دو موقعیت گل بسیار خوب شد. ابتدا پاس شهباززاده به قایدی منجر به موقعیت تک به تک برای این بازیکن شد که نوشی‌صوفیانی در فضای بسته توپ را دفع کرد و در ادامه پاس رو به عقب قایدی به شهباززاده با شوت این بازیکن و برخورد به صورت مدافع مس رفسنجان به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۵ اولین موقعیت نیمه دوم خلق شد که ضد حمله سریع مس تبدیل به شوت فراز امامعلی به سمت دروازه حسینی شد که داسیلوا توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۸ دروازه استقلال در آستانه فروپاشی بود که شوت مهدی حسینی بعد از عبور از دروازه‌بان استقلال توسط داسیلوا از ورود به دروازه بازماند. در پاسخ به این موقعیت، در دقیقه ۶۴ استقلال دیرک دروازه مس رفسنجان را به لرزش در آورد و ضربه سر داسیلوا وارد دروازه مس نشد.

در دقیقه ۶۶، استقلال صاحب موقعیت شد که شوت های بابایی و مطهری توسط مدافعان مس دفع شد و در نهایت ضربه فنی قایدی به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۰ شوت خطرناک مهرداد رضایی از مقابل محوطه جریمه با اختلاف بسیار ناچیزی از دروازه استقلال عبور کرد و روی تور فرود آمد.

در دقیقه ۹۰ محبی، بازیکن تعویضی مس خطرساز شد که قبل از زدن شوت، توپ توسط بازیکنان استقلال به کرنر رفت. در این صحنه بازیکنان مس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

در آخرین ثانیه های بازی فراز امامعلی می توانست مس را پیروز این بازی کند اما موقعیت تک به تک را با بی دقتی از دست داد و توپ را به آسمان فرستاد تا فرصت مسلم گلزنی تیم مس از بین برود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها