خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۹
تاریخ خبر:

ضرر میلیاردی کیروش به فوتبال ایران

کارلوس کیروش، با دعوت نکردن از یک بازیکن، بیش از ۶میلیارد تومان به فوتبال ایران ضرر کرد

ضرر میلیاردی کیروش به فوتبال ایران

کارلوس کی‌روش در تصمیمی بسیار عجیب٬ به جای 26 بازیکن با 25 نفر به جام جهانی رفت و فرصت حضور در جام جهانی را به همین سادگی از یک فوتبالیست ایرانی گرفت.

سرمربی تیم ملی از کلمه تعادل برای توجیه تصمیم استفاده کرده و معتقد بوده که با این کار تعادل تیمش را حفظ کرده است، با این حال این توجیه برای هواداران فوتبال در ایران پذیرفتنی به نظر نمی‌رسد، این سهمیه به راحتی می‌توانست به یک بازیکن تعلق بگیرد اما این اتفاق عملا رخ نداده است. 

براساس قوانین فیفا، از روز اول برپایی اردوهای جام‌جهانی، به باشگاه‌های بازیکنان حاضر در مسابقات روزانه 10هزار دلار پرداخت می‌شود، به این ترتیب اگر یک بازیکن از لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد و حتی ما در همان مرحله گروهی اوت می‌شدیم، باشگاه آن بازیکن 180هزار دلار (حدود 6.5میلیارد تومان) از فیفا پاداش می‌گرفت، اما کی‌روش به دلایلی که هنوز درباره اش شفاف صحبت نکرده، این فرصت را از فوتبال ایران گرفت.

به هر حال دعوت از 25 بازیکن که چهار نفر آنها گلر هستند، عملا دو ظرفیت را در بین بازیکنان تیم ملی از بین برد، البته که این بازیکنان نیز قرار نبود فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی به دست بیاورند اما به هر حال رفتن به جام جهانی علاوه بر اینکه به تنهایی  می توانست تجربه بسیار خوبی برای هر فوتبالیستی به حساب آید، درآمد خوبی را نصیب باشگاه این بازیکن هم می‌کرد.

باید منتظر شفاف سازی کی روش در این باره ماند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها