خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۵۷۹
تاریخ خبر:

انتقاد مجری برنامه اسکای به رفتارهای ارلینگ هالند

دعوا و درگیری کین و هالند شاید برای ما تازگی داشته باشد اما نوع برخورد کین با این مهاجم قدرتمند نشان از تداوم درگیری سابق کین با پدر ارلینگ و کینه‌ای قدیمی دارد.

 انتقاد مجری برنامه اسکای به رفتارهای ارلینگ هالند

 دعوا و درگیری کین و هالند شاید برای ما تازگی داشته باشد اما نوع برخورد کین با این مهاجم قدرتمند نشان از تداوم درگیری سابق کین با پدر ارلینگ و کینه‌ای قدیمی دارد. روی کین چند مدت قبل هالند را به یک بازیکن در حد لیگ ۲تشبیه کرده بود که توانایی گلزنی ندارد و اگر گلی به ثمر می‌رساند، یک بازیکن در آن سطح هم می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. ارلینگ هالند روز شنبه توانست در لیگ برتر و مقابل ولورهمپتون ۴گل به ثمر برساند و قدرتش در گلزنی را به رخ همه جهان بکشد اما روی کین در مورد او نظر متفاوتی دارد.

یک آدم لوس!

در جریان دیدار منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون، هالند توانست جشنواره گلی راه بیندازد و ۴گل را به نام خودش ثبت کرد. پپ گواردیولا برای آماده‌تر بودن بازیکنانش و همچنین بازی دادن به سایر اعضای تیم، تعویض‌هایی را از۶۹ تا ۸۲انجام داد. ارلینگ هالند آخرین تعویضی تیم در دقیقه ۸۲ بود. هالند در هنگام خروج از زمین کمی ناراحت به نظر می‌رسید زیرا می‌توانست رکورد ۴گلش در این دیدار را به عدد ۵یا ۶برساند.

مجری نروژی در مورد صحبت‌های قبلی کین در مورد هالند و این خشمش گفت: «من واقعا به صحبت‌هایی که در مورد او می‌شود، اهمیتی نمی‌دهم زیرا بسیار خوب است.» با این وجود کین در پیش از بازی لیورپول و تاتنهام در مورد این موضوع هالند گفت: «دیروز دیدیم هالند از زمین بیرون آورده شد و مانند یک بچه لوس رفتار می‌کرد اما چون آنها بازی را بردند و گل می‌زند، همه تقریبا فراموش می‌کنند چه کار کرد.» مجری برنامه در پاسخ به کین گفت: «بچه لوس؟ آن هم زمانی که ۴گل به ثمر رسانده؟» 

آقای اخلاق!

پاسخ کین در جواب مجری به طور کلی این مضمون را داشت؛ مهم نیست چند گل زده باشی، اخلاق مهم‌تر است! احتمالا بسیاری از ما با چنین جمله‌ای موافق و معتقد باشیم اخلاقیات در فوتبال یا زندگی جایگاه بالاتری خواهد داشت اما در این موضوع کمی اوضاع فرق می‌کند. شاید اگر چنین مضمونی را از بازیکنی بدون حاشیه می‌شنیدیم، می‌توانستیم قبول کنیم اما شخصی که چنین توصیه‌ها و انتقاداتی را دارد، روی کین است! آقای اخلاق امروز در دوران بازیگری خود یکی از خشن‌ترین و  بد زبان‌ترین بازیکنان دوران حرفه‌ای خودش بوده و حتی پس از چند خطای ناجوانمردانه و غیراخلاقی اعلام کرده از قصد چنین حرکتی انجام داده و از کارهایش پشیمان نیست. بسیاری از افراد وقتی صحبت‌های کین را شنیدند در شبکه‌های اجتماعی مختلف، اخلاقیات او را متذکر می‌شدند و اعلام می‌کردند رفتار هالند در مقابل او بسیار محترمانه است. هالند به دلیل علاقه و عطش گلزنی از تعویضش ناراحت بود و شاید در نگاه مربی‌اش چنین عصبانیتی، مفید هم باشد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها