خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۶۲
تاریخ خبر:

از پیراهن جدید ایتالیا رونمایی شد

آدیداس از طرح پیراهن جدید ایتالیا رونمایی کرد.

از پیراهن جدید ایتالیا رونمایی شد

پیراهن اصلی جدید تیم ملی ایتالیا در روز هجدهم ژانویه در بازی تیم های زیر ۱۸ سال ایتالیا و اسپانیا برای اولین بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آدیداس حدود یک سال پس از اعلام همکاری با ایتالیا از اولین پیراهن خود برای این تیم از دهه ۱۹۷۰ میلادی تا کنون رونمایی کرد. در حقیقت آدیداس جایگزین پوما شد که حدود دو دهه پیراهن اتزوری ها را تولید می کرد. آدیداس قرار است که پیراهن های فوتبال مردان، زنان، رده های پایه، فوتسال، فوتبال ساحلی و تیم های بازیهای آنلاین را برای فدراسیون فوتبال ایتالیا تامین کند.

 

آدیداس حالا از پیراهن اول و دوم تیم ملی ایتالیا به رنگ های لاجوردی و سفید رونمایی کرده است. برای طرح هر دو پیراهن تیم ملی ایتالیا از سنگ مرمر الهام گرفته شده است که یک نماد فرهنگی، جغرافیایی و طبیعی در تیم ملی ایتالیا است. برای پیراهن خانگی، طرح مرمر در رنگ ابی عجین شده است. روی یقه این پیراهن عبارت "ایتالیا" حک شده است و پرچم ایتالیا نیز در پایین پیراهن به چشم می خورد. در پیراهن دوم، طرح سنگ مرمر بیشتر نمایان است چرا که رنگ پایه این پیراهن به رنگ سفید است و از ابی آسمانی و رنگ طلایی نیز در ان استفاده شده است. 

آدیداس و فدراسیون فوتبال ایتالیا برای تبلیغ پیراهن جدیدشان کلیپی تحت عنوان "جستجو" را منتشر کردند که بر اساس آن ستارگان سابق و کنونی فوتبال ایتالیا نظیر دل پیرو، روسوچی و دوناروما مفهوم ایتالیایی بودن را مورد جستجو قرار می دهند و به نقش پیراهن اتزوری ها در هویت ملی ایتالیا اشاره می کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها