خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۸۸۲
تاریخ خبر:

چلسی خواهان برگشت وینگر شد

عمری هاچینسون وینگر ۲۰ ساله چلسی که این فصل به صورت قرضی در تیم ایپسویچ تاون بازی می‌کرد به درخواست آبی‌ها به این تیم اضافه خواهد شد.

چلسی خواهان برگشت وینگر شد

عمری هاچینسون وینگر انگلیسی چلسی که یکی از استعدادهای آکادمی این تیم به شمار می‌رود. او در این فصل به صورت قرضی در تیم ایپسویچ تاون که به تازگی صعودش به لیگ برتر انگلیس قطعی شده بازی می‌کند. هاچینسون در چمپیونشیپ توانسته عملکرد بسیار درخشانی از خودش داشته باشد به حدی که حالا چلسی خواهان بازگشت او به تیم شده است.

گزار‌ش‌ها حاکی از آن است آبی‌ها از عمری هاچینسون درخواست کرده تا به کوبهام برگردد. مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی در تمرینات وضعیت او را بررسی خواهد کرد. در حال حال حاضر نیز هیچ عجله‌ای برای تصمیم گیری مشخص وجود ندارد. چلسی در تابستان برای کمک به وضعیت فیرپلی مالی و خریدهای جدید نیاز به فروش بازیکنان خود را دارد. با توجه به این موضوع فروش عمری هاچینسون با مبلغی قابل توجه در تابستان را نمی‌توان رد کرد.

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، چلسی پیش از تابستان با هاچینسون و اطرافیان او در مورد وضعیا آینده این بازیکن ۲۰ ساله صحبت خواهد کرد. امکان انتقال قرضی دیگری به تیمی در لیگ برتر انگلیس، اریدیویز هلند و بوندسلیگا آلمان امکان پذیر است. تیم ایپسویچ تاون نیز همچنان امیدوار است بتواند هاچینسون را حفظ کند.

عمری هاچینسون این فصل برای ایپسویچ تاون پس از ۵۰ بازی، آمار ۱۱ گل و ۵ پاس گل را ثبت کرده است و نقش پررنگی در صعود این تیم به لیگ برتر داشته است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها