خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۶۶
تاریخ خبر:

حمله تند و کنایه‌های جدید یحیی گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است و نباید اجازه دهیم حق ما ضایع شود.

حمله تند و کنایه‌های جدید  یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: من در ابتدا باید درگذشت سه فوتبالیست قطع عضو کشورمان را که در زلزله مهیب کشور ترکیه جان خود را از دست دادند تسلیت بگویم، البته جا دارد یکبار دیگر درباره خوی صحبت کنم، همه همت بیشتری داشته باشند تا در این سرمای زمستان و شرایط سخت به عزیزانی که در زلزله خوی دچار حادثه شده‌اند، کمک کنیم.

وی افزود: بازی راحتی با هوادار پیش رو نداریم. باید مقابل تیمی قرار بگیریم که جوان است و فوتبال را به خوبی در زمین پیاده می‌کند. ما آماده هستیم، اما امروز نتوانستیم تمرین کنیم، هدف ما این است بتوانیم در بازی فردا سه امتیاز کامل را مقابل تیم سختکوش هوادار کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: از سهیل مهدی می‌خواهم بیاید حرف بزند و درباره دستاورد‌هایی که در فوتبال داشته است صحبت کند. او به جز اینکه تقویم بازی‌ها را عوض کرده، چه کاری انجام داده است؟ فقط برای تیم ما این اتفاق می‌افتد و همانطور که پیش از این نیز گفتم اجحاف بزرگی در حق تیم بزرگ پرسپولیس شده است. این برنامه برای ما قابل قبول نیست چرا که «برنامه‌ریزی» شده است تا به پرسپولیس ضربه وارد شود.

وی ادامه تصریح کرد: حرف‌های سهیل مهدی داغ ما را بیشتر کرد و عصبانی‌تر شدیم. می‌توانستند به شکلی برنامه ریزی کنند که پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد. دنبال این نیستیم که از فدراسیون و سازمان لیگ امتیاز بگیریم بلکه می‌خواهیم که حق همه تیم‌ها از لحاظ برنامه‌ریزی رعایت شود، این برنامه واقعا برای ما قابل قبول نیست.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: من چندبار درباره برنامه‌ریزی لیگ به باشگاه هشدار دادم، از یک ماه پیش گفته بودم، اما هیچ واکنش و یا عکس العملی ندیدم. باشگاه پرسپولیس در این‌باره کوتاهی کرد و دلیلش را نمی‌دانم. برنامه‌ریزی به ضرر پرسپولیس بود. آن طور که دلشان می‌خواست این کار را انجام دادند، اگر تیم‌های رقیب ما می‌خواستند برنامه‌ریزی کنند هرگز نمی‌توانستند این کاری که سازمان لیگ انجام داد را انجام دهند. پاسخی که سهیل مهدی داد قابل قبول نیست، امیدوارم بتوانند پاسخی داشته باشند که البته می‌دانم پاسخی ندارند و این ظلم بزرگی بود که در حق پرسپولیس کردند.

وی تصریح کرد: نگران بازی با سپاهان نیستم. من نگران داوری علیه تیم پرسپولیس هستم. هفته‌های زیادی تحمل کردیم و حرف نزدیم، اما این اشتباهات ادامه داشت و باعث شد تا امتیازات مهمی از تیم پرسپولیس گرفته شود. برنامه‌ریزی نیز به پرسپولیس ضربه زد، حرفی هم می‌زنیم باعث می‌شود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شویم. احساس من این است تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند و این بزرگ‌ترین نگرانی من است. بار‌ها به باشگاه گفته‌ام این مسائل اتفاق می‌افتد و نباید اجازه دهیم حق پرسولیس ضایع شود وگرنه درباره مسائل فنی کار می‌کنیم، وقت می‌گذاریم و زحمت می‌کشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: اگر قرار به طلب باشد تیم ما ۱۳ پنالتی طلب دارد، اما در سخت‌ترین شرایط هیچ‌وقت نیامدم در مورد این مسائل حرف بزنم بلکه دوست داشتم روی بحث فنی تمرکز کنم. جدول لیگ به خاطر اشتباهات داوری عوض شد، اما هیچ وقت حرف نزدیم. نمی‌خواهم به داوران فشار بیاورم چرا که کار آن‌ها بسیار سخت است. بر اساس مدرک و سند حرف می‌زنم، فقط دوست داریم عدالت در همه بازی‌ها برقرار باشد. بعد از جام جهانی هشت مسابقه برگزار کردیم که در هفت بازی اشتباهات داوری زیاد بود. داوران ما از لحاظ امکانات و شرایط مالی واقعا ضعیف هستند. داوران ما نیاز به حمایت بیشتری دارند. جایگاه آن‌ها می‌تواند خیلی بالاتر باشد. باید بیشتر برای رفع مشکلات‌شان قدم برداریم تا بتوانند تمرکز بهتری روی بازی‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: لئاندرو پریرا بازیکن خوبی است، اما دو ماه و نیم از شرایط مسابقه دور بوده است. او فیزیک خوبی دارد و بازیکنی نیست که با کیلو‌های اضافی آماده باشد. بدن خوب و مناسبی دارد. از بازی فردا و شاید دیدار‌های آینده پریرا را آرام آرام به تیم اضافه کنیم.

گل‌محمدی اظهار داشت: شیخ دیاباته بازیکن خوبی است او دو بار با مصدومیت مواجه شد، اما هر وقت شرایط خوبی داشته توانسته به پرسپولیس کمک کند و امیدوارم این روند را ادامه دهد. شیخ دیاباته در بسیاری مواقع گره‌گشای پرسپولیس بوده است.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: من تا حالا دو بار درباره سرمربی تیم ملی حرف زده‌ام و با توجه به شرایط امروز فکر می‌کنم یک مربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورد. البته باید همانند کی‌روش و با همان امکانات از او حمایت شود. به مربی ایرانی باید زمان داده شود. در این مقطع می‌توانیم به مربی ایرانی اعتماد و بستری را فراهم کنیم که با شناختی که از فوتبال ما دارد، کمک کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها