خبرهای داغ
کدخبر: ۴۲۸۹
تاریخ خبر:

جایزه بدنام تمشک طلایی برای کریستیانو رونالدو!

در دنیای سینما ضد جایزه «تمشک طلایی» برای بدترین اثر سینمایی سال وجود دارد. اگر این جایزه در فوتبال وجود داشت قطعا در پایان سال ۲۰۲۲ کریستیانو رونالدو آن را می‌گرفت.

جایزه بدنام تمشک طلایی برای کریستیانو رونالدو!

بهار سال ۲۰۲۲ مهاجم پرتغالی در منچستریونایتد عالی بود. او در بازی با تاتنهام و نوریچ هت‌تریک کرد، مقابل آرسنال و چلسی گلزنی کرد و با ۱۸ گل سومین گلزن برتر لیگ برتر شد. در ادامه یک تراژدی خانوادگی برای او رخ داد و در ۱۸ آوریل، پسر او که قرار بود به دنیا بیاید درگذشت. رونالدو بعد از آن اتفاق واکنش دردناکی داشت و نوشت: با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر پدر و مادری می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.

پس از این حادثه، او با گلزنی در سه بازی متوالی لیگ برتر خود را نشان داد، ولی در ادامه مشکلاتش شروع شد؛ مشکلاتی که با ورود اریک تنهاخ به اوج خود رسید.

رونالدو ۳۸ سال سن دارد و در طول دوران حرفه‌ای خود برای اسپورتینگ‌لیسبون (سه گل لیگ)، منچستریونایتد (۱۰۳)، رئال مادرید (۳۱۱) و یوونتوس تورین (۸۱ گل) بازی کرده است. کمتر کسی از این فوق ستاره انتظار داشت که کارش به جایی برسد که راهی لیگ عربستان شود. رونالدو که در هر فصل ۱۷۳ میلیون پوند درآمد خواهد داشت و به عنوان سفیر عربستان برای جام جهانی ۲۰۳۰ فعالیت خواهد کرد، پنج توپ طلا کسب کرده است.

دومینوی سقوط CR۷ در سال ۲۰۲۲:

- پیش‌فصل را از دست داد و در اردوی تمرینی تیمش حضور نداشت.

- به گفته رسانه‌ها با انتقاد از سرمربی جدید، سردرگمی را در رختکن منچستر ایجاد کرد.

- شروع به جستجو برای یافتن تیمی جدید و حاضر در لیگ قهرمانان کرد.

- دو بار از ورود به زمین از روی نیمکت خودداری کرد.

- مصاحبه‌ای طوفانی و حاشیه‌ساز با پیرس مورگان انجام داد که پیامد‌های بسیاری به دنبال داشت.

- در جام جهانی ۲۰۲۲ هم به عنوان یک فوتبالیست و هم به عنوان یک شخص شکست خورد. او می‌خواست گلی که برونو فرناندس زده، به نام او ثبت شود، ولی توپ به رونالدو برخوردی نداشت و در ادامه با یک بازیکن کره جنوبی برخورد لفظی داشت.

- بازیکن النصر عربستان شد و در واقع عملکرد خود را در سطح بالا به پایان برد.

رونالدو در زمانی تقریبا شش‌ماهه از یک پادشاه به یک فوتبالیست عادی تبدیل شد و بیشتر طرفداران این اتفاق را به خودشیفتگی او نسبت دادند. ظاهراً او نمی‌خواست برای منچستریونایتد در لیگ اروپا بازی کند و به همین دلیل شورش کرد. حالا معلوم شد که در واقع همه چیز متفاوت است.

روزنامه اکیپ نوشت که این بازیکن فوتبال دقیقاً پس از از دست دادن پسرش فروپاشید. رونالدو فرزندش را از دست داد و از همان لحظه چیزی در درون او شکست. او حتی با خورخه مندس مدیر برنامه‌هایش نیز قطع رابطه کرد و این نشان می‌دهد که این حادثه چقدر روی رونالدو تاثیر داشته است.

در بهار، کریستیانو از نظر مردم یک مرد فولادی بود؛ حالا برعکس! واضح است که این بازیکن پرتغالی اصلا آهنی نیست و حتی او هم می‌تواند بی‌قرار شود و آنطور که می‌گفتند فولادی نیست تا چیزی رویش تاثیر نداشته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها