خبرهای داغ
کدخبر: ۴۴۴۵
تاریخ خبر:

نامه بلند نکونام بعد از پذیرش استعفا از سمت فولاد

جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.

نامه بلند نکونام بعد از پذیرش استعفا از سمت فولاد

اتفاقات پیرامون فولاد خوزستان سریع رخ دادند. پس از پیروزی مقابل الفیصلی جواد نکونام در نشست خبری به دلیل عدم رعایت احترام از سوی باشگاه استعفا داد و در ادامه هر چه باشگاه فولاد خوزستان این موضوع را انکار کرد، نشد و درنهایت صبح امروز بود که خبر خروج شبانه سرمربی سابق فولاد از اردوی تیم منتشر شد و دقایقی بعد با بیانیه‌ای تند از سوی باشگاه همراه گردید تا این رابطه تمام شده باشد.

ساعتی پس از بیانیه فولاد حالا جواد نکونام با انتشار پستی اینستاگرامی بدون اینکه سعی کند جواب باشگاه را بدهد، به دوران فراز و فرود خودش و شاگردانش در اهواز پرداخته و با نگاهی دوستانه به کار خود در اردوی قرمزپوشان پایان داده است.

متن پیام منتشر شده از سرمربی سابق فولاد خوزستان به شرح زیر است:

سلام به بازیکنان، مربیان، هواداران و تمام اعضای تیم بزرگ فولاد خوزستان.
چیزی که می‌خواهم برایتان بنویسم، خارج از دایره لغاتی است که در فوتبالم تجربه کردم. همیشه ایستاده‌ام، جنگیده‌ام و هیچگاه از تقابل با مشکلات هراسی نداشته‌ام، ولی رفتم تا شاید با رفتنم، به شما آسیبی نرسد.
سال‌های فوق العاده‌ای در کنارهم سپری کردیم.
از یکسو ناراحتم که ترکتان کردم و از سوی دیگر احساس رضایت و غرور می‌کنم که در سراسر این روز‌ها در کنار هم جنگیدیم، اشک ریختیم و خندیدیم.
رویای ما در فولاد فقط فتح جام نبود، بلکه فتح زیبایی‌ها بود. وقتی هیچکس باورمان نداشت، جام‌های مهمی کسب کردیم، اما برای من مهمتر از تمام دستاوردها، دوستی با شماست چراکه جام‌ها همیشه به دست می‌آیند، ولی این دوستی‌هاست که باقی می‌ماند.
امروز با افتخار درباره‌تان حرف می‌زنم، چون شما با کار‌های بزرگ‌تان برای همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اید.
به چشم دیدم در گرما و سرما، به عشق طرفداران فوتبال، بالاتر از توان خود دویدید و جنگیدید.
از خدا ممنونم این فرصت را در اختیار من قرارداد تا بخش مهمی از اتفاقات شیرین زندگی‌ام را کنارتان تجربه کنم.
همیشه گفته‌ام رهبری کردن و بردن بهایی دارد. در این سال‌ها تلاش کردم شما را به سمتی بکشم که ذهنیت برنده شدن در وجود تک تک‌تان نهادینه شود و اگر در این مسیر از سوی من بدخلقی یا عصبانیت دیدید، عذرخواهی می‌کنم.‌
می‌دانم در بازی‌های باقی مانده با تمام وجود بازی خواهید کرد تا بتوانید جام‌های بزرگی را فتح کنید.
فراموش نکنید آن روز من از همه خوشحال‌تر خواهم بود. هیچگاه نا امید نشوید و احساس شکست نکنید. شما می‌توانید دست به کار‌های باورنکردنی بزنید.
همیشه در ذهن من هستید و هیچگاه فراموش‌تان نمی‌کنم.
می‌توانم نام تک تک کسانی که کمک کردند چالش‌ها و لحظات مهمی را تجربه کنم، بیاورم، اما ترجیح می‌دهم یک تشکر جمعی کنم، چون در رختکن تیم ما جایی برای فرد نبود، بلکه یک تیم بودیم. همه با هم بردیم و همه با هم شکست خوردیم.
در پایان می‌خواهم از همه کارکنان تیم هم تشکر کنم. مردم و مطبوعات همیشه از بازیکنان و مربیان حرف می‌زنند، ولی بدون تلاش شما، هیچیک از موفقیت‌های فولاد به دست نمی‌آمد. ممنون یک فضای منحصر به فرد در رختکن تیم به وجود آوردید.
همه شما عزیزانم بخشی از هیجان انگیزترین تجربه زندگی من بودید.

نامه بلند نکونام بعد از پذیرش استعفا از سمت فولاد

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها