خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۰۰
تاریخ خبر:

چرا یحیی گل‌محمدی غایب بود؟

در شرایطی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته در نشست‌های مطبوعاتی مسابقات لیگ شرکت نکند اما مسئولان این باشگاه هم برای حل این مساله چاره‌ای پیدا نکرده‌اند.

چرا یحیی گل‌محمدی غایب بود؟

عدم حضور سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی معضلی است که سازمان لیگ برخلاف همه ادعاها و آیین نامه‌هایش نتوانسته راه حلی برای درست اجرا کردنش پیدا کند. مربیان با وجود حضور چندین ساله در لیگ برتر تحت عنوان لیگ حرفه‌ای به بهانه‌های مختلف در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنند و این خبرنگاران هستند که گویا باید مثل همیشه حاضر و آماده در محل‌های نشست‌های خبری باشند.

در همین راستا یحیی گل محمدی از جمله مربیانی بود که معمولا به صورت منظم در نشست‌های خبری شرکت می‌کرد و جزو مربیان پاسخگو به اصحاب رسانه بود چند هفته ای است که در کنفرانس‌ها شرکت نمی‌کند و روز گذشته مهدی خانبان دستیار او که همراه اوسمار در محل نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود گفت یحیی گل محمدی به دلایلی تصمیم گرفته فعلا در نشست‌های خبری شرکت نکند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هر چند در یک تصمیم شخصی اقدام به عدم حضور در کنفرانس‌های خبری می‌کند اما بی شک این موضوع عدم مدیریت صحیح سازمان لیگ و سپس بی توجهی باشگاهی مثل پرسپولیس در قبال افکار عمومی‌و هوادارانش است.البته که گل محمدی برای عدم حضور در نشست‌های خبری دلایلی دارد که برای خودش قابل احترام است و چون از مجموعه ای از اتفاقات داخلی و بیرونی تیمش ناراحت است برای جلوگری از تشدید حواشی تصمیم به روزه سکوت گرفته است.

اما چرا سرمربی سرخپوشان چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و از چه مساله‌ای ناراحت است؟ پس از نشست جنجالی گل محمدی در بازی با آلومینیوم اراک موجی از حواشی برای وی و تیمش ایجاد شد و از صحبت‌های او بعد از بازی با نفت آبادان هم استقبال خوبی نشد به همین دلیل وی تصمیم گرفته برای به هم نخوردن تمرکز فنی اش فعلا صحبت نکند. او به مسائل داوری همچنان معترض است و نمی‌خواهد بیشتر از این در این باره صحبت کند.

وی که فصل گذشته بابت برخی اعتراضاتش به داوری‌ها در جریان مسابقات با محرومیت روبرو شده بود از کمیته انضباطی هم ناراحت است که چطور برخی مربیان تیم‌های دیگر از ابتدای فصل انواع اعتراضات را داوری‌ها با رفتارهای تند داشته اند اما این کمیته رفتار مهربانانه تری با این دسته از مربیان دارد.

این مسائل را باید در کنار مشکلات داخلی این باشگاه قرار داد. حساب پرسپولیس چندین ماه بسته است هر چند که گفته می‌شود روز گذشته این حساب باز شده اما پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان داد که این موضوع صحت ندارد و حساب این باشگاه همچنان بسته است. به دلیل بسته بودن حساب فشار مالی به این باشگاه وارد شده و کار به جایی رسیده که صدای افشین پیروانی سرپرست این تیم هم بعد از بازی با سپاهان در جام حذفی در آمد و گفت با این وضع نمی‌شود تیمداری کرد. این بسته بودن حساب و شرایط نامشخص مالی این باشگاه حتی روی تغذیه بازیکنان بعد از تمرین هم اثر گذاشته و حتی در رزور هتل‌ها هم بی تاثیر نبوده است. پرداختی به بازیکنان خارجی با قرض بوده و هنوز هم بخشی از مطالبات اعضای خارجی سرخپوشان باقی مانده است.

ظاهرا قرار است ۱۴ اسفند یکی از چک‌های شرکت ایرانسل پاس شود و همه امید باشگاه به پاس شدن این چک برای بهبود برخی از مسئال مالی است.در جلسه اخیری که هیات مدیره پرسپولیس با حضور گل محمدی داشته قرار بوده اعضای هیات مدیره در تمرین تیم شرکت کنند تا برخی از مشکلات را از زبان بازیکنان بشوند اما همچنان خبری از اعضای هیات مدیره در تمرین نیست.

نکته جالب توجه اینجاست که در چند روز گذشته هم وقتی اسامی‌گزینه ای داخلی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی اعلام شد و نامی‌از گل محمدی در این فهرست نبود اعضای این باشگاه هیچ کدام واکنشی به این موضوع نشان ندادند و امروز حسین خبیری در فضای مجازی بعد از سه روز از اعلام گزینه‌های هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.

مجموعه همه این مسائل باعث شده تا گل محمدی از حضور در نشست‌های خبری صرف نظر کند چون به خوبی می‌داند که خبرنگاران در مورد این مسائل از او سوال می‌پرسند و او نمی‌خواهد با جواب‌هایش بر بحران‌هایش اضافه کند. اما مسئله اینجاست که این روند تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند و رضا درویش به عنوان نفر اول مدیریتی باشگاه چه زمانی می‌خواهد بر این مسائل رسیدگی کند؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها