خبرهای داغ
کدخبر: ۷۸۸۷
تاریخ خبر:

ازدحام هواداران مانع برگزاری بازی پرسپولیس - نساجی می شود؟

مسئول برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی گفت که با وجود ازدحام هواداران بازی پرسپولیس - نساجی قطعا برگزار می‌شود.

ازدحام هواداران مانع برگزاری بازی پرسپولیس - نساجی می شود؟

مسئول برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در مورد ورود تماشاگران به ورزشگاه و وضعیت برگزاری این مسابقه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت به مصاف هم می‌روند. داود رفعتی، مسئول برگزاری مسابقه در مورد تعداد هواداران پرسپولیس که قبل از این دیدار ۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده بود، گفت: ۶۰۰ نفر در صورتی بود که ۶۰۰۰ نفر در ورزشگاه باشند. اگر تعداد هواداران در ورزشگاه بیشتر باشد - که الان بیشتر است - درصد هواداران پرسپولیس هم بالاتر می‌رود. ورزشگاه وطنی ۱۲ هزار نفر ظرفیت دارد پس هواداران پرسپولیس باید ۱۲۰۰ نفر باشد.  

او درباره اعترض مدیرعامل باشگاه نساجی بابت حضور بیش از حد هواداران پرسپولیس بیان کرد: حلش می‌کنیم. یگان بیاید با آنها حل می‌کنیم.  

او در واکنش به اینکه ۶۰۰۰ بلیت فروخته شده در حالی که ورزشگاه پر از تماشاگر شده است، بیان کرد: آن را یگان تشخیص ‌می‌دهد. نمی‌دانم غیرقانونی وارد ورزشگاه شده‌اند یا نه. من که آنجا نبوده‌ام. مطمئنا یگان برای کنترل شرایط تصمیم گرفته است.  

رفعتی ادامه داد: مطمئنا اگر هواداران تجمع کرده باشند، ازدحام بیرون خطرناک‌تر است تا داخل. داخل بیایند بهتر است. تصمیمی که یگان می‌گیرد بر اساس مصلحت است که همه سالم بیایند و بروند.  

او در پاسخ به این سوال که بازی امروز برگزار می‌شو؟ گفت: بله! ۱۰۰ درصد. 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها