خبرهای داغ
کدخبر: ۷۸۹۷
تاریخ خبر:

آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انتخاب شدند.

«شهریار مغانلو» آقای گل و «آلوز» آقای پاس گل لیگ برتر شدند.

آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انتخاب شدند.

هافبک پرتغالی تراکتور به عنوان آای پاس گلی لیگ برتر دست یافت.

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، در حالی امروز (پنج‌شنبه) ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که «ریکاردو آلوز»، هافبک وسط تراکتور عنوان آقای پاس گلی لیگ را به دست آورد.

با وجود اینکه تراکتوری‌ها این فصل لیگ را در رتبه چهارم به پایان رساندند، هافبک پرتغالی پرشورها با ثبت ۱۳ پاس گل در این فصل، عنوان آقای پاس گلی لیگ ایران را به دست آورده و به رکورد خلعتبری و حاج‌صفی رسید.

پیش از این محمدرضا خلعتبری و احسان حاج‌صفی با دادن ۱۳ پاس گل به هم تیم‌های خود در یک فصل،‌ با هم رکورددار ثبت بیش‌ترین پاس گل در یک فصل بودند.

شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر فوتبال شد

شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با ثبت ۱۳ گل، عنوان آقای‌گلی بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام خود کرد.

به گزارش ایسنا، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، در حالی امروز (پنج‌شنبه) ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با ثبت ۱۳ گل توانست عنوان آقاگلی لیگ بیست و دوم را به نام خود کند.

پس از آن مهدی قایدی از استقلال با ۱۲ گل در رده دوم قرار گرفت و رضا اسدی از تراکتور با ثبت ۱۱ گل در جایگاه سوم بهترین گلزنان لیگ برتر ایران ایستاد. محمد عباس‌زاده از تراکتور (۱۰ گل)در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها