خبرهای داغ
کدخبر: ۸۶۲۰
تاریخ خبر:

بلیت دربی در بازار سیاه چند؟

قیمت بلیت دربی در بازار سیاه نجومی شد.

 بلیت دربی در بازار سیاه چند؟

ورزش3 نوشت: برای دربی ۱۰۱ که یکی از ویژه‌ترین مسابقات تاریخ دو باشگاه قدیمی پایتخت هم به شمار می‌رود و کری‌خوانی‌ها از هفته‌ها قبل در آن شروع شده، باز هم همان مسیر توسط مسئولان در نظر گرفته شده است.

در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.

برای دربی ۱۰۱ که یکی از ویژه‌ترین مسابقات تاریخ دو باشگاه قدیمی پایتخت هم به شمار می‌رود و کری‌خوانی‌ها از هفته‌ها قبل در آن شروع شده، باز هم همان مسیر توسط مسئولان در نظر گرفته شده است.

ساعتی پیش بود که منصور قنبرزاده از اختصاص ۳۵ هزار بلیت برای این مسابقه خبر داد. البته که اگرچه این موضوع به صورت رسمی از سوی این مقام مسئول فوتبال ایران اعلام شد، اما باز هم قطعیتی در آن دیده نمی‌شد، تا با توجه به اهمیتی که این مسابقه برای هواداران دو تیم دارد، احتمالا باز هم شاهد همان صحنه‌های هشداردهنده و نگران کننده مقابل ورودی غربی و شرقی آزادی باشیم.

aU7sU3yw5xKN

در بازی اخیر پرسپولیس و استقلال با وجود اینکه اعلام شده بود، تنها ۱۵ هزار نفر می‌توانند وارد استادیوم شوند، درنهایت چیزی حدود ۴۰ هزار نفر آن مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. احتمالا حالا که بار دیگر تعداد تماشاگران دربی ۳۵ هزار نفر اعلام شده، باز هم شاهد حضور افراد بیشتری در ورزشگاه آزادی باشیم؛ به ویژه اینکه مجوز استفاده از طبقه دوم ورزشگاه آزادی هم طی هفته‌های اخیر صادر شده و دیگر این مشکل که حتی نیروهای برقراری نظم را هم به سردرگمی انداخته بود، وجود ندارد.

ساعاتی پس از باز شدن سامانه بلیت فروشی دربی ۱۰۱، بازار سیاه بلیت این مسابقه راه افتاده است. در بازی قبلی دو تیم قیمت بلیت‌های بازار سیاه چیزی بین ۱ تا ۳ میلیون مقابل درهای ورودی ورزشگاه به گوش می‌رسید.

انتظار زیادی از مسئولان برگزاری دربی ۱۰۱ وجود ندارد و در واقع اینکه هواداران دو تیم بتوانند بدون تحت فشار قرار گرفتن به ورزشگاه آزادی بروند و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند و فارغ از هر نتیجه‌ای به راحتی به خانه برگردند، اصلا توقع زیادی نیست. البته که خود هواداران هم باید در این زمینه به فکر راحتی خودشان باشند و اگر موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، روزشان را پشت ورودی‌های ورزشگاه آزادی تلخ نکنند.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها