خبرهای داغ
کدخبر: ۹۰
تاریخ خبر:

آنچلوتی: سوالات مسخره نپرسید، بنزما مصدوم است

کارلو آنچلوتی سرمربی باسابقه رئال مادرید تمامی شایعات مبنی بر بازی ندادن کریم بنزما به خاطر نزدیکی به جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد.

آنچلوتی: سوالات مسخره نپرسید، بنزما مصدوم است

کریم بنزما در فصل۲۲-۲۰۲۱ بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کرد و توانست با رئال مادرید به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد و در نهایت برنده جایزه توپ طلا شود. با این حال، ستاره فرانسوی ۳ بازی گذشته لوس بلانکوس را به خاطر مصدومیت از دست داده و این موضوع باعث شده تا بسیاری از خبرنگاران نسبت به این قضیه مشکوک شوند و از آنچلوتی سوالاتی بپرسند. 

به نقل از سایت گل، یکی از خبرنگاران معتقد بود که بنزما به خاطر جام جهانی ۲۰۲۲ از بازی کردن سر باز زده، اما آنچلوتی در جواب گفت: "او برای اینکه بازی کند، تلاش کرده، اما نتوانسته به خاطر مصدومیتش به میادین بازگردد. واقعاً مسئله بزرگی نیست و سوالات مسخره نپرسید. او می‌خواست برای رئال بازی کند، اما شرایط به او اجازه انجام این کار را نمی‌داد."

"اگر کریم بخواهد بدون انجام بازی راهی جام جهانی شود، به نظرم اول از همه خودش پشیمان خواهد شد. او باید بازی کند تا در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد. او مشکل دارد، اما خیلی جدی نیست. اخیراً به صورت انفرادی تمرین کرده است. در حال حاضر کریم واقعا ناراحت است که نمی‌تواند بازی کند."

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها