کدخبر: ۱۳۵۹۱
تاریخ خبر:

شب پر خبر باشگاه استقلال

استقلال شب گذشته و در آخرین ساعات نقل و انتقالات درگیر چند اتفاق بود.

شب پر خبر باشگاه استقلال

ماجراهای استقلال و مشکلات بین نکونام و خطیر در جذب بازیکن موضوعی نیست که برکسی پوشیده باشد. بازیکنانی که بدون هماهنگی با جواد نکونام از لیست استقلال خارج شدند و بازیکن‌هایی که نکونام برای جذب آن‌ها اعلام نیاز کرده بود و مدیران استقلال هیچ کدام از آن‌ها را جذب نکردند. همه این‌ها باعث شد که بین نکونام و مدیران استقلال مشکلاتی علنی پیش بیاید و هواداران استقلال هم جانب سرمربی را بگیرند.

اما شب گذشته در ساعات پایانی نقل و انتقالات چند اتفاق در باشگاه استقلال افتاد. سبحان خاقانی و احمید حامدی‌فر از استقلال جا شدند. سبحان خاقانی در این تابستان رفت و آمدهای بسیاری داشت و در نهایت در آخرین ساعات این بازیکن از لیست استقلال خارج شدند.

یکی دیگر از مشکلات نکونام و مدیریت استقلال جدایی سینا سعیدی‌فر بدون اجازه جواد نکونام بود و باعث شد که استقلال حتی دروازه‌بان کافی برای تمرینات هم نداشته باشد. اعتراض نکونام باعث شد که استقلال محمد جواد کیا، دروازه‌بان جوان با قراردادی سه ساله به استقلال بپیوندد. باشگاه استقلال اعلام کرد که این دروازه‌بان جوان سابقه حضور در تیم‌های پایه استقلال را دارد.

اما شاید مهمترین خبر شب گذشته استقلال جذب گوستاو بلانکو آرژانتینی باشد. جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان از نیاز به جذب دو بازیکن خارجی گفته بود. اما نکونام تاکید هم کرده بود که یا دو بازیکن خارجی جذب می‌کننذ یا یک بازیکن با کیفیت‌تر در زمستان. به نظر می‌رسد با توجه به این موضوع باید منتظر جذب یک بازیکن خارجی دیگر هم باشیم.

با اعلام باشگاه استقلال قرارداد این مهاجم آرژانیتی که سابقه بازی در لالیگا ۲ را دارد دو فصل خواهد بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی