خبرهای داغ
کدخبر: ۵۲۸
تاریخ خبر:

نماینده ارومیه خطاب به رئیسی:

طی دو ماه گذشته پراید ۲۰ میلیون گران شده؛ چه برنامه‌ای دارید؟

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خود خطاب به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و مسوولان اقتصادی گفت: در یک ماه گذشته ۲۰ میلیون بر قیمت پراید افزوده شده، قیمت اقلام خوراکی نیز افزایش یافته است، برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آبادی و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

طی دو ماه گذشته پراید ۲۰ میلیون گران شده؛ چه برنامه‌ای دارید؟

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون وضعیت تورم و افزایش قیمت ارز و طلا و همچنین وضعیت استخدامی و حقوق پرستاران پرداختند.

وکلای‌ملت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون افزایش قیمت ارز و طلا و وضعیت تورم، وضعیت استخدامی و حقوق پرستاران، همچنین شرایط استان‌های غربی و ... اشاره کردند که در این گزارش بخشی از آن را می‌خوانید:

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس جمهور و مسئولان اقتصادی آیا افزایش نرخ ارز و سکه تاثیری بر تورم دارد یا نه؟ اگر بر این باورید که بر افزایش قیمت اقلام خوراکی و اقلام اساسی ندارد ۱۰۰ درصد در اشتباه هستید.

وی افزود: در یک ماه گذشته ۲۰ میلیون بر قیمت پراید افزوده شده است، قیمت اقلام خوراکی نیز افزایش یافته است، برای کاهش نرخ ارز، سکه و تورم چه برنامه‌ای دارید؟ آیا مردم اسلام آبادی و علی آباد مسئول کاهش و مدیریت قیمت و بازار هستند یا شما؟

نماینده ارومیه ادامه داد:اگر برنامه‌ای برای کاهش قیمت‌ها ندارید بگویید مردم بدانند و اگر برنامه‌ای دارید هر چه زودتر دست به کار شوید.

قیمت+پراید+

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها