خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۸۸۹
تاریخ خبر:

واکنش زلنسکی به پوتین: او جای توجه به شهروندان روسیه به این فکر کرد که چگونه اوکراین را وارد ماجرا کند

رئیس جمهوری اوکراین گفت که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

واکنش زلنسکی به پوتین: او جای توجه به شهروندان روسیه به این فکر کرد که چگونه اوکراین را وارد ماجرا کند

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، زلنسکی شنبه شب در واکنش به صحبت‌های ولادیمیر پوتین که گفته بود، مظنونان حمله در حال فرار به سمت اوکراین بودند، اظهار کرد: پوتین و اطرافیانش تلاش می‌کنند دیگران را مقصر معرفی کنند. آنها همیشه از این روش استفاده می‌کنند.

رئیس جمهوری اوکراین افزود که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

آندری یوسف سخنگوی اطلاعات ارتش اوکراین نیز اظهارات پوتین را «کاملا اشتباه و پوچ» خواند و کرملین را متهم کرد که قصد دارد از این تراژدی برای شدت بخشیدن به سرکوب‌های داخلی استفاده کند.

پوتین شنبه از «رد پای اوکراین» در حمله تروریستی در مسکو سخن گفت وافزود که چهار مهاجم در مسیر فرار به سمت اوکراین بازداشت شدند و «کی‌یف، پنجره‌ای برای تروریست‌ها گشوده بود.»

شامگاه جمعه سوم فروردین افراد مسلح به سالن کنسرت شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو حمله کردند که تاکنون ۱۳۳ نفر بر اثر این حمله کشته شده‌اند.

منبع: ایرنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها