خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۶۲
تاریخ خبر:

همکاری زن و شوهر برای ۲۵۸ فقره کلاهبرداری!

این زوج جوان خودروهای حواله ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی دادند.

همکاری زن و شوهر برای ۲۵۸ فقره کلاهبرداری!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک زن و شوهری که از طریق فروش حواله خودرو از ۲۵۸ نفر مبلغ ۳ هزار میلیار ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله ای خودرو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود، با شیوه‌های کشف نوین جرم، مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

عزیزی افظهار داشت: این زوج جوان خودروهای حواله ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی دادند.

وی با اشاره به کشف ۵ عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان گفت:تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری این زوج ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها