خبرهای داغ
کدخبر: ۶۶۵۲
تاریخ خبر:

علت زیر گرفتن عمدی روحانی جوان در تهران چه بود؟

دخالت روحانیت در تمام حوزه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باعث شده است که بخش بزرگی از جامعه به درست یا نادرست ریشه تمام مشکلات خانوادگی و اقتصادی خود را از چشم روحانیت ببیند و گاهی هم به مانند این شخص درصدد انتقام کور از اولین روحانی که به آن برخورد می کند، باشد.

علت زیر گرفتن عمدی روحانی جوان در تهران چه بود؟

اعتماد آنلاین: فراد قنبری از فعالان اجتماعی درباره زیر گرفتن یکی از روحانیون نوشت:

روزی که عده‌ای طلبه از دیوار سفارت عربستان بالا می‌رفتند، روزی که عده‌ای طلبه و روحانی پلاکارد به دست گرفته و ظریف و روحانی را به استخر فرح تهدید می‌کردند، روزی که عده‌ای طلبه در تلویزیون و رسانه با ادبیات از بالا با مردم سخن می‌گفتند، رقم خوردن اینگونه تصاویر کاملا قابل پیش‌بینی بود.

دخالت روحانیت در تمام حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باعث شده است که بخش بزرگی از جامعه به درست یا نادرست ریشه تمام مشکلات خانوادگی و اقتصادی خود را از چشم روحانیت ببیند و گاهی هم به مانند این شخص درصدد انتقام کور از اولین روحانی که به آن برخورد می کند، باشد.

روحانیونی که بدون تخصص چندان، وارد مجلس و وزارت خارجه و نهادهای اجرایی کشور شدند و یا طلبه‌هایی که دانسته و ندانسته پلاکاردکِش احمدی نژاد و فلان جریان و جناح سیاسی شدند آنچه نمی‌دانستند (یا خود را به ندانستن آن زدند) این بود که تقلیل نهاد روحانیت به یک جناح و جریان سیاسی، باعث خواهد شد که مردم تمام مصائب و مشکلات را به پای آنها بنویسند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها