خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۹۴۲
تاریخ خبر:

دستگیری زن بی‌آبرو در یک هیئت عزاداری!

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زن جیب‌بری که در هیئات مذهبی از بانوان سرقت می‌کرد، خبر داد.

دستگیری زن بی‌آبرو در یک هیئت عزاداری!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره جیب بری از  کیف بانوان در هیئات مذهبی در محدوده شهرک نظامی شهرستان ری رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 173 این فرماندهی  قرار گرفت.

با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوانی با حضور در هیات های مذهبی از حضور مردم و ازدحام جمعیت  استفاده و پس از ورود در بین عزادارن در یک زمان بسیار کوتاهی با انجام جیب بری به سرعت از بین جمعیت خارج می شود.

با رصدهای اطلاعاتی و پالایش تصاویر به دست آمده در نهایت مشخصات ظاهری متهم در اختیار تیم های مختلف گشت انتظامی قرار گرفت و ماموران انتظامی موفق شدند با گشت زنی های هدفمند هنگامی که متهم قصد جیب بری از بانویی داشت وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی این زن جیب بر  را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به کلانتری به  جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت با شناسایی سوژه به سرعت وارد جمعیت می شده و پس از سرقت برای جلوگیری از شناسایی شدن به سرعت از محل متواری می شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون 7 مال باخته شناسایی شده اند در پایان خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها