خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۶۸۶
تاریخ خبر:

قتل مادر توسط دختر عاشق‌پیشه و خواستگارش در خیابان!

جوان کرمانشاهی که در جریان جنایت عاشقانه محکوم به قصاص شده است برای رهایی از چوبه دار نیاز به کمک دارد.

قتل مادر توسط دختر عاشق‌پیشه و خواستگارش در خیابان!

به گزارش رکنا / فاطمه شیخ علیزاده/  ۱۲ سال است که زندگی‌اش در روزهای سرد و تلخ حبس می‌گذرد. در این سال‌ها بارها ماجرای روز جنایت در یکی از محلات کرمانشاه را برای خودش مرور کرده است. هر بار شاید سرش را از روی حسرت و ندامت تکان داده و در مرز باریک ترس و امید روزهایش را به شب رسانده است. ترس از چوبه دار و قصاص؛ امید به بخشش اولیای دم و رهایی. حالا با بزرگواری اولیای دم وزنه امید برای او سنگین‌تر شده است. 

جعفر برای تحقق این امید به کمک مردم نیاز دارد. او از زندان کرمانشاه با خبرنگار ما تماس می‌گیرد و در دقایقی کوتاه ماجرای این خطای بزرگش را روایت می‌کند.

قتل یک مادر در قرار با معشوقه دخترش

مدتی بود که جعفر دل به دختر جوانی سپرده بود و همه آرزوها و رویاهای گذشته‌اش را با او ترسیم می‌کرد. متهم که در بند زندان است می‌گوید: «۲۱ سال داشتم و مدتی بود که مشغول کار شده بودم. در همان ایام دلباخته دختری شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و آنها به خواستگاری رفتند.»

جعفر برای خودش رویا می‌بافت و امید داشت که روزهای خوشبختی در انتظارش باشد: «همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت. تصور ما این بود که خانواده آن دختر به ازدواج راضی هستند تا اینکه آنها مخالفت خود را اعلام کردند و ما حتی دلیل این مخالفت را هم نمی‌دانستیم. می‌خواستم به هر دری بزنم تا خانواده دختر خانم را راضی کنم.»

کمک کنید جعفر قصاص نشود

جعفر تصمیم گرفت با مادر دختر مورد علاقه‌اش صحبت کند: «روز حادثه با آن دختر خانم و مادرش در خیابان قرار گفتگو گذاشتم. موقع گفتگو درگیری لفظی بین ما بالا گرفت. نمی‌دانم چه شد که از شدت خشم کار به درگیری فیزیکی کشید.»

در جریان درگیری مادر آن دختر خانم هل داده شد و زمین خورد: «اصابت سرش با جدول سبب مرگ او شد. برای همین من و دخترش به اتهام قتل دستگیر شدیم. یک سال بعد دادگاه من را به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم کرد و دختر مورد علاقه‌ام هم به تحمل حبس محکوم شد.»

حالا اولیای دم با شرط دریافت دیه از حق خود برای قصاص متهم گذشت کرده‌اند. اگر جعفر بتواند دیه درخواستی را تامین کند از چوبه دار رهایی یافته و یک بار دیگر فرصت زندگی پیدا می‌کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها