خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۹۴۰
تاریخ خبر:

دستگیری زنی که در کارهای کثیف شوهرش نقش داشت در خانه رفت و آمد مشتری‌ها!

اگرچه مواد مخدر را به صورت گرمی بسته‌بندی کرده‌ام، اما قصد فروش آن‌ها را نداشتم چون خودم از سال‌ها قبل اعتیاد دارم و مواد مخدر کشف شده را برای مصرف خودم نگهداری می‌کردم...

دستگیری زنی که در کارهای کثیف شوهرش نقش داشت در خانه رفت و آمد مشتری‌ها!

 به گزارش رکنا، این‌ها بخشی از اظهارات مرد ۴۰ ساله‌ای است که در عملیات نیروهای دایره ستاد مبارزه با مواد مخدر کلانتری طبرسی شمالی مشهد دستگیر شده است.

این مرد جوان که برای انجام بازجویی‌های تخصصی به مقر انتظامی انتقال یافته بود، درباره سرگذشت خود نیز به مشاور و مددکار اجتماعی گفت: در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین به دنیا آمدم و تا مقطع دیپلم تحصیل کردم. پدرم مردی کشاورز بود و مانند خیلی از اهالی روستا مواد مخدر سنتی مصرف می‌کرد.

او یک روز برای اولین بار مرا برای خرید مواد مخدر به منزل قاچاق فروش روستا فرستاد تا مقداری تریاک برایش بگیرم، اما در مسیر بازگشت خیلی وسوسه شدم که بفهمم این چه نوع ماده‌ای است که پدرم مصرف می‌کند! کنجکاوی مانند خوره به جانم افتاده بود تا این که بالاخره پلاستیک مواد مخدر را باز کردم و کمی از آن را برداشتم.

اگرچه همین موضوع به دلخوری و گلایه پدرم تبدیل شد؛ چراکه او فکر می‌کرد فروشنده مواد مخدرکم فروشی کرده است! بالاخره آن روز سراغ یکی از دوستانم رفتم و به طور پنهانی مواد مخدر را مصرف کردیم.

بعد از این ماجرا بود که دیگر ربودن مواد مخدر از پدرم به یک عادت تبدیل شد و این گونه در مسیر اعتیاد افتادم و به همین دلیل دیگر نتوانستم ادامه تحصیل بدهم تا این که پدرم بر اثر افراط در مصرف مواد مخدر و سیگار دچار بیماری ریوی شد و جان خود را از دست داد.

من هم که به شغل بنایی ساختمان روی آورده بودم بعد از ازدواج راهی مشهد شدم تا در این جا سرکار بروم، ولی درآمدم کفاف هزینه‌های اعتیادم را نمی‌داد این بود که به خرده فروشی مواد مخدر روی آوردم و در مدت کوتاهی توسط پلیس دستگیر و راهی زندان شدم، اما چون سابقه کیفری نداشتم بعد از چند ماه مورد عفو قرار گرفتم و آزاد شدم.

با وجود این باز هم سراغ مواد مخدر رفتم و اعتیادم را از سرگرفتم. این بار هم به اتفاق همسرم مشغول بسته‌بندی مواد مخدر بودیم که ناگهان نیروهای انتظامی وارد منزلم شدند و مرا درحالی دستگیرکردند که مقداری مواد مخدر درکف اتاق قرار داشت، اما من آن ها را برای مصرف خودم بسته‌بندی کرده بودم و قصد فروش نداشتم.

 گزارش اختصاصی روزنامه خراسان‌ حاکی است ماموران انتظامی درپی کسب اخباری از منابع مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر،در پوشش خریدار وارد منزل خرده فروش مذکور شدند و او را در حال بسته‌بندی تریاک به دام انداختند. به دستور سرهنگ قاسم همت آبادی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) تحقیقات از این متهم در دایره ستاد مبارزه با مواد مخدرکلانتری آغاز شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها