خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۳۷۹
تاریخ خبر:

دبیر شورای عالی فضای مجازی: پلتفرم‌های فیلتر شده با ابزارهای فنی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سکوها یا در دسترس هستند، یا ما را تحریم کردند، یا اینکه مسدود هستند، آنهایی که تحریم کردند را قرار شد مجوز یک ابزار تحریم شکن داده شود، درباره مسدود شده‌ها هم اگر کسی به نمایندگی از آنان یا با واسطه توانست این مذاکره را انجام دهد که قوانین و مقررات ما رعایت کنند که مشکلی نیست.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: پلتفرم‌های فیلتر شده با ابزارهای فنی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

به گزارش فارس، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سکوهای فیلتر شده با ابزارهای فنی به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دیروز به ریاست سید ابراهیم رئیسی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه این نشست گفت: سکوهای فیلتر شده با ابزارهای فنی به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

وی در این باره گفت: ما قبلا می‌گفتم که سکوی خارجی باید تعهد بدهد، الان با توجه به تجارب یکساله و پیشرفت‌هایی که حوزه داشتیم دو جایگزین پیدا شده است.

وی اضافه کرد: سکوها یا در دسترس هستند، یا ما را تحریم کردند، یا اینکه مسدود هستند، آنهایی که تحریم کردند را قرار شد مجوز یک ابزار تحریم شکن داده شود، درباره مسدود شده‌ها هم اگر کسی به نمایندگی از آنان یا با واسطه توانست این مذاکره را انجام دهد که قوانین و مقررات ما رعایت کنند که مشکلی نیست.

وی اضافه کرد: الان کار شروع شده و ابزارهای فنی که بتوانند در چارچوب قوانین کشور  فعالیت را ایجاد کنند، در حال آزمایش هستند ، من خودم یکی دو نمونه آزمایشی را آزمایش کردم کارشان خوب بوده است. یعنی از طریق سکوهای داخلی با ابزارهای فنی توانسته اند سکوهای خارجی را با رعایت قوانین و مقررات در دسترس قرار دهند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها