خبرهای داغ
کدخبر: ۹۶۸۴
تاریخ خبر:

هوش مصنوعی ناخن‌کارها را هم بیکار می‌کند!

مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.

هوش مصنوعی ناخن‌کارها را هم بیکار می‌کند!

یک شرکت آمریکایی رباتی اختراع کرده که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت و با دقت ناخن‌ها را لاک بزند.

به گزارش یورونیوز، لاک زدن ناخن‌ها یک کار وقت گیر است و اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، احتمالِ خراب کردن آن وجود دارد.

تحقیقات صنعتی نشان می‌دهد حدود ۸۵ درصد از زنان در سراسر جهان از نوعی محصول مراقبت ناخن استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه یک مانیکور کامل در یک سالن حرفه‌ای بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد و معمولا باید از قبل وقت آرایشگاه گرفته شود، بسیاری از زنان در نهایت زمان زیادی را صرف مراقبت از ناخن‌های خود می‌کنند.

شرکت «کلاک ورک» مستقر در سانفراسیسکو رباتی اختراع کرده که می‌تواند ناخن‌های شما را تنها در ۱۰ دقیقه و تنها با ۱۰ یورو زیبا کند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌خواستیم گزینه‌ای در دسترس و مقرون به صرفه برای زنان ایجاد کنیم تا خدمات با کیفیت دریافت کنند، بدون اینکه نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی باشد.»

این شرکت از دوربین‌های سه بعدی دوتایی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا ابتدا از هر ناخن عکس گرفته و آن را برای لاک زدن آماده کند.

سپس هوش مصنوعی اختصاصی آن، لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متری شناسایی می‌کند. بعد نازل دستگاه روی ناخن حرکت می‌کند و بدون اینکه رنگ روی پوست بریزد، کل ناخن را رنگ می‌کند.

تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که یک رنگ لاک ناخن را انتخاب کند و کارتریج مطابق با آن را وارد دستگاه کند. این کار به اندازه باز کردن غلاف دستگاه قهوه ساز نسپرسو آسان است.

ربات اکسپرس لاک ناخن در سال ۲۰۲۱ در سانفراسیسکو راه‌اندازی شد و در حال حاضر به دیگر شهر‌ها و ایالات آمریکا رسیده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها