خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۱۳۳
تاریخ خبر:

اسرائیل حجم عملیات موشکی و پهپادی ایران را سانسور می‌کند

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به رسانه‌های این رژیم اجازه انتشار تصاویر حمله موشکی و پهپادی ایران را نمی‌دهد.

اسرائیل حجم عملیات موشکی و پهپادی ایران را سانسور می‌کند

به گزارش ایرنا، کانال ۲۴ رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که اجازه انتشار تصاویر حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی را ندارد.

این رسانه صهیونیستی گفته است: ما تصاویر و فیلم‌های بسیار بیشتری از حمله امشب ایران را داریم که نمی‌توانیم همه آنها را منتشر کنیم.

در همین رابطه فایر الدویری تحلیلگر نظامی اردنی شبکه الجزیره قطر، گفت: (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند بر حجم ضربات وارد شده سرپوش بگذارد.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند که بگوید حمله ناموفق بوده و اصابت‌ موشک‌ها سطحی بوده است و هنوز حجم خسارتی که به (رژیم) اسرائیل وارد شده مشخص نیست.

این تحلیلگر نظامی، اضافه کرد: ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف ۱۳ دقیقه به اسرائیل می‌رسد.

همچنین شبکه سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفت که مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همۀ پهپادها و موشک‌های ایران مقابله کرده باشد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها