خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۱۲۲
تاریخ خبر:

پایان سریال سرگیجه با چاشنی ابهام اما قابل پیش‌بینی!

سریال بهرنگ توفیقی با بازی حامد بهداد و رعنا آزادی‌ور که مورد استقبال قرار نگرفته بود، پایانی قابل پیش‌بینی داشت.

پایان سریال سرگیجه با چاشنی ابهام اما قابل پیش‌بینی!

پس از سریال‌های شکست خورده‌ای مانند «گیسو» و «میدان سرخ»، مجموعه «سرگیجه» اثر بهرنگ توفیقی هم به جمع مجموعه‌های پرستاره‌ای که نتوانستند با استقبال مخاطبان مواجه شوند، اضافه شد. پس از انتشار چند قسمت، ضعف‌های سریال «سرگیجه» نمایان شد و حضور بازیگرانی مانند حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور و هادی حجازی‌فر نیز دردی از سریال دوا نکرد. شروع قابل قبول «سرگیجه» نشان از یک مجموعه معمایی جالب می‌داد، اما انتظارات برآورده نشد.

تعقیب و گریز مدام و بی‌اثر

«سرگیجه» قرار بود با پرداختن به معمای گم شدن «کامران» و سرقت حساب‌های بیت‌کوین‌ شرکت او، قصه‌ای درگیرکننده و مهیج را روایت کند، اما این اتفاق در عمل رخ نداد. تلاش همزمان پلیس و خانواده «کامران» برای پیدا کردن او بسیار کُند پیش می‌رفت و در نهایت نیز هیچ کمکی به باز شدن گره‌های سریال نمی‌کرد. «پیمان» و «جهان» مدام با ماشین در حال این طرف و آن طرف رفتن بودند و تعقیب و گریز بیهوده میان آن‌ها و افرادی که «کامران» را پنهان کرده بودند ادامه داشت. شخصیت «بدیع» به عنوان پلیس نیز قدم موثری در حل پرونده برنمی‌داشت و حتی در میانه سریال برای مدتی خبری از او نبود! به طور کلی قصه به جای پیشرفت و حل معما، دور خود می‌چرخید و مخاطب را سرگردان می‌کرد. بازی ستاره‌ها و دیگر بازیگران «سرگیجه» هم نقطه قوتی برای این مجموعه از آب درنیامد.

پایان قابل پیش‌بینی با چاشنی ابهام

سوال اصلی قصه «سرگیجه» این بود که چه کسی با چه انگیزه‌ای «کامران» را به عنوان مُرده جا زده و سپس او را مخفی کرده؟ در حالی که خیلی وقت بود دست «پریسا» برای مخاطبان رو شده بود، قصه سعی می‌کرد در قسمت‌های پایانی انگشت اتهامش را به سمت شخصیت‌های دیگر بگیرد تا ذهن مخاطب را منحرف و او را غافلگیر کند، اما تماشاگر از سریال جلوتر بود و در انتها همه چیز همان طور پیش رفت که مخاطب از چند قسمت قبل پیش‌‌بینی کرده بود. بدتر این که پس از 24 قسمت، «سرگیجه» در نهایت به جزئیات قتل «کامران» آن طور که باید اشاره نکرد تا در انتها «فریبا» نیز همچنان به عنوان مظنون باقی بماند! هرچند که با کنار هم قرار دادن پازل‌های قصه می‌توان پی برد قاتل «کامران» همان «پریسا» بوده است، اما ایجاد شک در ذهن مخاطب با نمایش سکانس برداشتن ته سیگار «پریسا» از عمارت «جلال» و همچنین چهره مرموز «فریبا» در نمای آخر، به رقم خوردن پایانی جذاب برای «سرگیجه» کمکی نکرد.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    در آخرین سکانس اومدن مخاطب رو گیج کردن
    دقیقا بادیدن سرگیجه سرگیجه گرفتیم
    آخرش خیلی بد بسته شد مثل تمام فیلم و سریال ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها