خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۶۰۵
تاریخ خبر:

تصاویر باورنکردنی از تغییر چهره خواننده معروف پس از عمل زیبایی!

یک جراح پلاستیک از تغییرات در چهره مدونا خواننده ۶۵ ساله آمریکایی به دلیل جراحی زیبایی خبر داده است.

تصاویر باورنکردنی از تغییر چهره خواننده معروف پس از عمل زیبایی!

یک جراح پلاستیک در نیویورک عکس‌هایی از تغییرات زیبایی که مدونا در طول سال‌ها داشته است، خبر داده است.

مدونا

به گزارش فرارو، عکس‌های این خواننده ۶۵ ساله در آخر هفته دوباره در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن‌ها غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسید و باعث شد برخی از کاربران بگویند چهره‌اش دردناک به نظر می‌رسد.

علی‌رغم سال‌ها گمانه‌زنی، مدونا اخیراً اعتراف کرد که جراحی پلاستیک انجام داده است، اما فاش نکرد که این عمل‌ها چه بوده و چند بار زیر تیغ رفته است.

مدونا

دکتر بری واینتراب، که تصاویر قبل و بعد از مدونا را بررسی کرد، گفت که نشانه‌هایی از حداقل ۱۲ عمل زیبایی صورت را مشاهده کرده است.

مدونا

وی گفت یکی از واضح‌ترین تغییرات در گونه‌های او بود که در حال حاضر باد کرده و بسیار پرتر شده‌اند، احتمالاً به دلیل تزریق‌های متعدد پرکننده پوستی که مواد ژل‌مانندی را در زیر پوست تزریق می‌کنند.

او اشاره کرد که مدونا فرورفتگی‌های مشخصه خود را از دست داده است که احتمالاً به دلیل پرکننده‌ها است.

مدونا

دکتر واینتراب که از بالای صورتش شروع کرد، گفت که به وضوح ابروهایش را لیفت کرده است. او گفت: شما یک خط صاف‌تر را می‌بینید، که نشان می‌دهد ممکن است برشی در جلوی خط مو [برای بالا کشیدن پوست]وجود داشته باشد.

ابرو‌های او [همچنین]بالاتر از موقعیت ابروهایش در سال ۱۹۸۶ هستند، به این معنی که فاصله بین مژه‌های او و ابروهایش بسیار بیشتر از ماست. شما حجم بیشتری را در یک سوم بالایی صورت او می‌بینید.

لیفت ابرو معمولا با ایجاد برشی در امتداد بالای سر و سپس کشیدن پوست به سمت عقب به منظور رفع چین و چروک و افتادگی صورت انجام می‌شود.

او همچنین گفت که روی پلک‌هایش کار شده تا ظاهری جوان‌تر به آن‌ها بدهد و چین و چروک‌ها را از بین ببرند.

وی گفت: وقتی به دهه ۶۰ سالگی می‌روید، اغلب پف‌های چربی در پلک‌های پایین و مقداری پوست اضافی در پلک‌های بالایی وجود دارد.

با این حال، در این تصاویر، هیچ یک از آن‌ها را نمی‌بینید. پلک‌های پایینی او کاملاً صاف است، یعنی احتمالاً پوست برداشته شده است. پد‌های چربی نیز برداشته شده است؛ بنابراین چیزی که می‌بینید این نرمی و سفتی در اطراف است و آن ناشی از حجم دادن به جراحی لیفتینگ است.

او اضافه کرد که مدونا احتمالاً در نواحی پیشانی و اطراف چشم‌ها نیز بوتاکس زده است، زیرا هنگام حرکت صورتش هیچ چین و چروکی وجود نداشت.

او همچنین خاطرنشان کرد که خال مشخصه مدونا در بالای لب او بسیار کم‌رنگ‌تر به نظر می‌رسد.

دکتر واینتراب معتقد است که او حداقل یک بار عمل بینی انجام داده است.

وی با اشاره به عکسی در سال ۱۹۸۶ گفت: در تصویر اصلی نوک بینی کنده است و سوراخ‌های بینی قوس ندارد. [اما اکنون]بینی تیزتر است؛ و اگر دقت کنید، سوراخ چپ بینی نیز کمی بالاتر از سمت راست است.

او همچنین گفت که ظاهر بسیار پرتر صورت او به دلیل تزریق مکرر فیلر و چربی است. وی گفت: گونه‌های مدونا بسیار بسیار پرتر است، و این به دلیل تزریق چربی یا تزریق فیلر است.

او همچنین دو گودی کوچک در هر طرف [در تصویر اصلی]دارد که اکنون آن‌ها را نمی‌بینید، زیرا پر از چربی هستند.

مدونا

او می‌گوید: اگر به عکس او در سال ۸۶ نگاه کنید، مانند یک فرد عادی درناحیه چین بین لب و بینی (نازو لبیال) داشت. اما در جدیدترین عکس، او کاملا صاف است، به این معنی که نه تنها فیلر زیادی داشته است، بلکه یک لیفت صورت نیز انجام داده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها