خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۰۵۰
تاریخ خبر:

تکذیب دخالت باجناق‌های داریوش مهرجویی در جنایت؛ خبرنگاران در انتظار مجوز حضور در صحنه قتل

پس از انتشار اخباری در مورد دخالت باجناق‌های داریوش مهرجویی در قتل او و همسرش، یک منبع آگاه در پلیس این موضوع را تکذیب کرد.

تکذیب دخالت باجناق‌های داریوش مهرجویی در جنایت؛ خبرنگاران در انتظار مجوز حضور در صحنه قتل

ساعتی پیش سخنگوی فراجا رسما اعلام کرد که قاتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر شناسایی و بازداشت شده است. برخی رسانه‌ها هم اعلام کردند که فرد قاتل توسط برخی اقوام داریوش مهرجویی برای این جنایت اجیر شده است.

اما برخی دیگر از رسانه‌ها ارتباط اقوام مهرجویی، از جمله باجناق‌های او در قتل را تکذیب کردند. تسنیم به نقل از یک منبع آگاه در پلیس با تکذیب این موضوع نوشت: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند. وی افزود: اصلا در بین دستگیرشدگان فردی که نسبت باجناقی با مرحوم مهرجویی داشته باشد، نبوده است.

در همین زمینه خبرنگاران در محل وقوع قتل حاضر شده‌اند تا از صحنه بازسازی قتل توسط پلیس آگاهی گزارش تهیه کنند. هم‌مین نوشت: امروز اعلام شد عاملان قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر قرار است به محل وقوع جرم منتقل شده و صحنه قتل را بازسازی کنند. همچنین گفته شده بود صحنه قتل در حضور دادستان فردیس و کارآگاهان پلیس آگاهی بازسازی می‌شود و متهمان به تشریح نحوه ورود به خانه شماره ۱۴ زیبادشت و قتل آقای کارگردان و همسرش خواهند پرداخت. تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های کشور در محل حادثه حضور دارند و تا این لحظه اجازه حضور در محل جرم را پیدا نکردند. 

copied
ارسال نظر
 
  • کاظم درگزی

    تا کی باید غم ازدست دادن انسان های شریف آن هم به این فجهی باشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها