خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۸۳۱
تاریخ خبر:

عکسی از تغییر چهره شوکه‌کننده مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی!

عکس جدید مه‌لقا باقری را ببینید

عکسی از تغییر چهره شوکه‌کننده مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی!

عکس جدیدی از مه‌لقا باقری و نیکی مظفری در اجرای نمایش گناه مشترک منتشر شده است. تغییر چهره مه‌لقا باقری و موهای بلوند خانم بازیگر حسابی همه را شوکه کرد.

مه‌لقا باقری

سن مه‌لقا باقری

مه لقا باقری متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

ماجرای آشنایی مه‌لقا باقری و جواد عزتی

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد بجای رفتن به دانشگاه ، شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک کند. بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های ۷۸ تا ۸۳ او را از همان روهای می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری بعنوان بازیگر بازی کرد.نهایتا این آشنایی در سال ۱۳۸۵ وقتی این زوج هر دو ۲۵ ساله بودند به ازدواج ختم شد.

مه‌لقا باقری با کدام فیلم به شهرت رسید؟

در سال ۱۳۸۵ با سریال باغ مظفر مهران مدیری شناخته شد تا اینکه سال ۸۸ با سریال قهوه تلخ بسیار درخشید و در نهایت با دورهمی سال ۹۶ به اوج شهرت رسید.

علت کم کار بودن مه‌لقا باقری

بشدت خودم را درگیر تئاتر کرده ام ، تعداد کارهای تصویری ام به سابقه تئاتری ام نمی رسد و آن هم یک دلیل دارد چون سعی می کنم گزیده کارها را انتخاب کنم.دوست دارم همیشه نقشی را بازی کنم که جای کار داشته باشد چون برایم مهم است که تکنیک های بازیگری و تجربه ام را بکار ببیندم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها