خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۸۷۷
تاریخ خبر:

افشاگری حمیدرضا آذرنگ از پشت‌صحنه سریال نون خ

حمیدرضا آذرنگ که این روزها با نقش «خلیل خانزاده» در سریال «نون خ ۵» حضور دارد، در یک پست اینستاگرامی از فداکاری سعید آقاخانی (بازیگر و کارگردان این سریال) برای عدم وقفه در فیلمبرداری نوشت.

افشاگری حمیدرضا آذرنگ از پشت‌صحنه سریال نون خ

برترین‌ها: حمیدرضا آذرنگ که این روزها با نقش «خلیل خانزاده» در سریال «نون خ ۵» حضور دارد، در یک پست اینستاگرامی از فداکاری سعید آقاخانی (بازیگر و کارگردان این سریال) برای عدم وقفه در فیلمبرداری نوشت.

در متن این بازیگر آمده: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید. چند روزی در بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد… قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین را از گروه جدا نوشت… یک مدت تو یک ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور را می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می رساند، باز راضی نشد… با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌آمد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد. با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم.

photo_2024-04-25_11-55-18

خنده با سادگی‌هایِ بی شیله پیله یِ خودمون تو قصه و گریه برای سنگینیِ بارِ زندگی رو شانه‌هایِ مردم یگانه و بی همتایِ سیستان و دردِ کوله هایِ کولبرانِ کردستان و دردِ استخوانِ سوزِ کودکانِ معصومِ دچارِ سرطان و… گذشت، می‌گذره، بزرگترین موهبتِ زمان همین گذشتنشه اما…

تنها امید اینه که دیدنِ نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حدِ یک لبخند و برایِ مسئولینِ بی‌تفاوت یه تلنگر که تا فرصت هست به برداشتنِ باری از دوشِ این مردمِ همیشه نجیب همت کنند…

هرچند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم به دومی ….

آخه مگه میشه ندید؟!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها