خبرهای داغ
کدخبر: ۸۱۵۶
تاریخ خبر:

سریال تلخ و غم‌انگیز «برف بی صدا می‌بارد» جایگزین «لیسانسه‌ها» می‌شود!

شبکه آی فیلم با پایان سریال «لیسانسه‌ها» قصد دارد سریال دارم و غم‌انگیز «برف بی‌صدا می‌بارد» را جایگزین آن کند ، به این ترتیب باکس ساعت 22 که مدت‌ها در اختیار یک سریال کمدی بود تا آغاز ماه محرم به پخش یک سریال درام اختصاص پیدا خواهد کرد.

سریال تلخ و غم‌انگیز «برف بی صدا می‌بارد» جایگزین «لیسانسه‌ها» می‌شود!

درست در روزهایی که مسولین فعلی و سابق تلویزیون بر پخش سریال‌ها و برنامه‌های شاد و پرنشاط تاکید دارند، شبکه آی فیلم در اقدامی تعجب برانگیز قصد دارد با پایان پخش سری مجموعه «لیسانسه‌ها» باکس ساعت ۲۲ را که مد‌ت‌هاست در اختیار سریال‌های کمدی است به پخش سریال درام و غم انگیز«برف بی‌صدا می‌بارد» اختصاص دهد.

شبکه آی فیلم در حالی سریال درام «برف بی صدا می‌بارد» را جایگزین لیسانسه‌ها می‌کند، که می‌توانست طی دو ماه باقی مانده تا شروع ماه محرم ، این باکس را همچنان به پخش سریال‌های کمدی اختصاص دهد، چراکه با شروع ماه محرم امکان پخش سریال کمدی مهیا نیست و می‌بایست باکس‌های نمایشی خود را با سریال‌های درام و غیر کمدی پرکند.

سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی زمستان سال ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه رفت. ۶۸ قسمت از این سریال تا پایان سال پخش شد و ادامه آن بعد از وقفه‌ای چند ماهه از تیرماه سال ۱۴۰۱ روانه آنتن شد. این سریال ۱۰۰ قسمتی با وجود تلخی بیش ازحدش جز کارهای پر مخاطب تلویزیون در دو سال اخیر است که شبکه آی فیلم می‌توانست آن را در ایام دیگری پخش کند.

شبکه آی فیلم در باکس ساعت ۲۲، هر دو قسمت یک سریال را در یک شب و در قالب یک قسمت پخش می‌کند. با توجه به این مساله سریال ۱۰۰ قسمتی برف بی صدا می‌بارد در ۵۰ قسمت روی آنتن می‌رود. این شبکه همچنین سریال ساعت ۲۲ خود را ۵ روز در هفته پخش می‌کند و شب‌های پنج‌شنبه و جمعه این باکس در اختیار فیلم سینمایی و سریال «گلیدخت» قرار دارد. با احتساب ۵۰ قسمتی شدن سریال و پخش 5 شب در هفته، پخش سریال «برف بی صدا می‌بارد» تا شروع ماه محرم ادامه پیدا خواهد کرد.

فرهاد آییش، پوریا پورسرخ، الیکا عبدالرزاقی، مائده طهماسبی، مریم شیرازی، پاشا رستی و پوریا شکیبایی از بازیگران اصلی سریال «برف بی صدا می‌بارد» هستند. این سریال را محمد ضا شفیعی تهیه و تولید کرده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها