خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۴۵۲
تاریخ خبر:

تراکتور بیرانوند را هایجک می‌کند؟

از صبح امروز در فضای رسانه‌ای یک شایعه بزرگ منتشر شده است؛ علیرضا بیرانوند به تبریز می‌رود!

تراکتور بیرانوند را هایجک می‌کند؟

فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره او با استقلال، مهمترین و پرمناقشه‌ترین خبر ۲۴ ساعت اخیر فوتبال ایران بوده بود. از صبح دیروز اخبار متفاوتی درباره سرنوشت بیرانوند منتشر شده بود. عده‌ای کماکان باور دارند که با بیرانوند با قراردادی جدید به پرسپولیس باز می‌گردد و عده‌ای راه بیرانوند و پرسپولیس را از هم جدا می‌دانند.

در شرایطی که از دیشب باشگاه پرسپولیس تمام تلاشش را به کار گرفته تا مانع جدایی بیرانوند و پیوستن او به استقلال شود، یک شایعه فوق‌العاده عجیب درباره این دروازه‌بان مطرح شده است.

بر اساس این شایعه که در شماره امروز روزنامه گل بازتاب داشته، جدایی علی بیرو از پرسپولیس را باید قطعی دانست اما قرار نیست او به استقلال برود و حتی مقصد او یک لیگ خارجی هم نیست بلکه این احتمال وجود دارد که بیرانوند بلیت تهران به تبریز را بگیرد تا فصل آینده در تراکتور توپ بزند.

حتما از خودتان می‌پرسید که تیمی که حسین پورحمیدی را دارد چرا باید سراغ بیرانوند برود؟ بر اساس این شایعه، اگر قرار به حضور بیرانوند در تبریز باشد، پورحمیدی راهی استقلال خواهد شد تا هم استقلال دروازه‌بان مورد نظرش را داشته باشد هم تراکتور با یک دروازه‌بان بزرگ به توافق برسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها