خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۵۰۷
تاریخ خبر:

پیشنهاد جدید پرسپولیس به بیرانوند؛ بیرو ماندگار می‌شود؟!

شانس پرسپولیسی ماندن علیرضا بیرانوند بیشتر از قبل شده است.

پیشنهاد جدید پرسپولیس به بیرانوند؛ بیرو ماندگار می‌شود؟!

 پس از اتفاقاتی که پیرامون فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره این بازیکن با باشگاه استقلال رخ داد حالا به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان به احتمال فراوان در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

مذاکرات بیرانوند با مسئولان باشگاه استقلال به نتیجه خاصی نرسید و از طرف دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا بتوانند با بالا بردن رقم پیشنهادی به بیرانوند، او را در این تیم ماندگار کنند. البته کادرفنی پرسپولیس هنوز هم خواهان ماندن بیرانوند در این تیم است.

پیش از این هم قابل حدس بود که این اتفاقات برای بالا بردن رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس صورت گرفته اما مذاکرات بیرانوند با استقلال این شائبه را به وجود آورد که شاید او تصمیم دیگری برای آینده فوتبالی خود گرفته است. چنید پیش درویش با رقم پیشنهادی بیرانوند برای تمدید مالی قرارداد فصل آینده موافقت نکرده بود و بعد از این داستان، اتفاقات فسخ قرارداد به وجود آمد.

در نهایت به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند با بالا رفتن رقم قراردادش با پرسپولیس به زودی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا می‌کند تا دوباره در جمع سرخ پوشان باقی بماند؛ البته امروز اتفاقات زیادی درباره این بازیکن رخ خواهد داد!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها