خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۶۹۶
تاریخ خبر:

لئاندرو پریرا در ایران یک خریدار هم ندارد!

باشگاه پرسپولیس امیدوار بود بتواند برای لئاندرو پریرا مشتری ایرانی پیدا کند، اما یک باشگاه هم برای خرید مهاجم برزیلی پیش قدم نشد!

لئاندرو پریرا در ایران یک خریدار هم ندارد!

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در تلاش است قرارداد لئاندرو پریرا را به صورت توافقی فسخ کند و در این زمینه نیز توافقاتی با این مهاجم برزیلی انجام داده و تنها توافق بر سر پرداخت مطالبات این بازیکن باقی مانده است. گفته شد پریرا که قرارداد ۶۵۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد، با درخواست مدیران این باشگاه برای توافق با کمترین رقم موافقت کرده و تنها خواستار دریافت مطالبات حدود ۳۰ هزار دلاری خود است. باشگاه پرسپولیس قرار است در یکی دو روز آینده پیش‌نویس توافق‌نامه فسخ قرارداد را به این بازیکن ارسال کند تا در صورت موافقت و امضا، قرارداد پریرا به طور رسمی فسخ شود، اما ماجرا به این راحتی هم نیست!

لئاندرو پریرا یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و ۶۵۰ هزار دلار هم برای یک بازیکن ضعیف و بدون مشتری رقم کمی نیست که بخواهد با دریافت ۳۰ هزار دلار رضایت بدهد. تجربه نشان می‌دهد هر مربی یا بازیکنی از باشگاه‌های ایرانی طلب داشته توانسته است با شکایت به فیفا، اصل طلب به علاوه غرامت شکایت خود را تا آخر بگیرد! بنابراین چرا باید لئاندرو پریرا قید ۶۵۰ هزار دلار را زده و فقط با دریافت ۳۰ هزار دلار رضایت دهد؟ متأسفانه به نظر می‌رسد ماجرای خرید لئاندرو پریرا مهاجم بی کیفیت برزیلی زیر سایه دبل قهرمانی پرسپولیس پنهان ماند و کمترین انتقادات را به دنبال داشت. این درحالی است که پریرا چیزی بیشتر از دی کارمو (ضرب المثل بازیکنان خارجی بی کیفیت در پرسپولیس) نشان نداد.

از این دست بازیکنان بی کیفیت خارجی در فوتبال ما کم نیامده اند و اگرچه سالهاست مدیران و مربیان برای جذب این بازیکنان بی کیفیت مورد نقد قرار می‌گیرند، اما هنوز هم آن‌ها در خرید‌های خود دقت نمی‌کنند و حتی در فصل گذشته هم تعداد بازیکنان بی کیفیت خارجی در لیگ ایران نسبتا بالا بود. بازیکنانی که اکثرا در کنترل یک توپ ساده که به سمتشان هم می‌آید، با مشکلی بزرگ مواجه می‌شوند و در نهایت پس از یک فصل نیمکت نشینی و گردشگری در ایران با چمدان‌های پر پول و با پرونده‌های شکایت در فیفا، به کشورهایشان بازمی گردند.

حالا شنیده می‌شود یحیی گل محمدی و پرسپولیس باز هم به دنبال خرید مهاجم خارجی برای تیم خود هستند. مهاجمی که به احتمال فراوان باز هم از روی فیلم و اینترنت انتخاب می‌شود و ممکن است شبیه لئاندرو پریرا باشد!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها