خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۸۶۲
تاریخ خبر:

بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال!

سیدحسین حسینی بار دیگر به اردوی تیم استقلال برمی‌گردد اما شرایط رقابت این بار برای او متفاوت است و او این بار بدون رقیب نیست.

بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال!

با پایان فصل گذشته و به سبب از دست رفتن دو جام تماشاگران از سید حسین حسینی به شدت انتقال کردند، در حالی که او پای ثابت قهرمانی تیم در لیگ برتر و سوپر جام بود. این انتقادات تا جایی پیش رفت که سید حسین در یک پست اینستاگرامی از استقلال خداحافظی کرد اما عدم موفقیت استقلال در جذب دروازه‌بان خارجی به نظر می‌رسد بار دیگر موجب حضور سید حسین در اردوی تیم آبی خواهد شد.

اما سید حسین این بار در استقلال بدون رقیب نخواهد بود و با هر شکل دروازه‌بانی در ترکیب قرار نخواهد گرفت. آبی‌ها در تلاش برای جذب محمد رضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم هوادار و امید هستند. دروازه‌بانی که فصل گذشته بازی‌های زیادی را برای تیم هوادار در لیگ برتر انجام داده و در تیم امید هم فیکس به شمار می‌رود.

این حضور  موجب ایجاد رقابت میان این دو دروازه‌بان می‌شود و  کیفیت و کارایی هر دو دروازه‌بان را بالا خواهد بود. سید حسین در فصول گذشته در هر شرایطی مرد شماره ی یک استقلال بود و در روزهایی در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفت که مصدوم بود اما این بار با یک اشتباه جای خود را به رقیب خواهد داد و حتی هیچ بعید نیست استقلال فصل را با دروازه‌بان جدید شروع کند.

استقلال پیش تر در تلاش برای جذب یک دروازه‌بان خارجی بود که مشکلات مالی و مدیریتی که چند ماهی است بر باشگاه سایه افکنده  این فرصت را از آبی‌ها گرفت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها