خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۱۶۹
تاریخ خبر:

وضعیت عجیب استقلال؛ جذب سه دروازه‌بان در ۲۴ ساعت

در شرایطی که وضعیت دروازه استقلال در فصل آینده نامشخص است، استقلال در ۲۴ ساعت گذشته با سه دروازه‌بان مذاکره کرده است.

وضعیت عجیب استقلال؛ جذب سه دروازه‌بان در ۲۴ ساعت

بعد از انتقادهای شدید هواداران استقلال نسبت به عملکرد حسین حسینی و خداحافظی اینستاگرامی کاپیتان استقلالی‌ها، وضعیت دروازه استقلال در فصل آینده تبدیل به یکی از نگرانی‌های هوادارن این تیم و جواد نکونام شد. حتی گفته می‌شد که حسینی در لیست جواد نکونام قرار ندارد و استقلالی‌ها به دنبال جذب یک دروازه‌بان باید باشند.

پروژه رسانه‌ای بیرانوند و عدم رضایت فولاد برای جدایی کریستوفر کنت باعث شد معادلات دروازه استقلال برای فصل پیچیده‌تر شوند.

اما در اتفاقی عجیب، استقلالی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته و در رسانه‌ها سه دروازه‌بان جذب کردند.

ابتدا گفته می‌شد که محمدرضا خالدآبادی، گلر فصل گذشته هوادار با استقلال به توافق رسیده است و فقط امضای قرارداد مانده است. اما عدم انتشار اخبار تکمیلی باعث شد که بار دیگر خبر توافق خالدآبادی با پرسپولیس مطرح شود. از سویی دیگر برخی رسانه‌های از مذاکرات امیرعابدزاده با استقلال و حتی توافقات اولیه خبر دادند. خبری که هنوز صحت آن مشخص نیست.

حضور حسین حسینی در تمرین دیروز استقلال و حضورش امروز در باشگاه استقلال باعث شده است که اخباری مبنی بر توافق با استقلال منتشر شود.

باید منتظر ماند دید در ساعات یا روزهای آینده چه اتفاقی روی خواهد داد. اما آنچه که مشخص است که استقلال نیاز به یک دروازه‌بان دارد و در ۲۴ ساعت گذشته و در رسانه‌ها با سه دروازه‌بان به توافق رسیده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها