خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۱۷۹
تاریخ خبر:

ماجرای گم شدن قرارداد نکونام و پرونده سیاسی چیست؟!

در چند روز گذشته اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش نرسیده است.

ماجرای گم شدن قرارداد نکونام و پرونده سیاسی چیست؟!

در چند روز گذشته اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش نرسیده است. جواد نکونام چند روز پیش بعد از تمرین تیمش مقابل دوربین خبرنگاران حسابی از شرایط باشگاه انتقاد کرد. او گفت: بازیکن نداریم، یک «بچه» برای باشگاه تصمیم می‌گیرد و قرارداد من هم گم شده است.

ماجرای بچه و نگرفتن بازیکن که هنوز به قوت خود باقی هستند و هر روز بحث جدیدی در مورد آن‌ها شکل می‌گیرد. اما داستان قرارداد گم شده جواد نکونام که حتی به ادعای چند رسانه پای پلیس را به باشگاه استقلال کشاند یک حدیث مفصل است.

حجت کریمی، سرپرست سابق استقلال شنبه در یک گفت‌وگوی کوتاه با رد گم شدن قرارداد نکو گفت: اصل قرارداد در کامپیوتر باشگاه است؛ آن را پرینت بگیرند! او حتی مدعی شد هنوز قرارداد نکونام امضا نشده بود.

در کنار این مسائل افشای رقم قرارداد سرمربی جدید استقلال که طبق گفته برخی رسانه‌ها بین ۲۷ تا ۴۰ میلیارد تومان درج شده این شائبه را به وجود آورد که ماجرای گم شدن قرارداد برای این بوده که سرپرست جدید آبی‌ها بتواند با رقم کمتری قرارداد جدید به امضا برساند؛ آن هم به این دلیل که نهاد‌های نظارتی چنین رقمی را نمی‌پذیرند! شایعه‌ای که غروب دیروز حتی رنگ واقعیت هم به خود گرفت و برخی رسانه‌ها خبر دادند علی خطیر قرارداد تازه‌ای با نکونام با رقم کمتر خواهد بست!

از سمت دیگر پدر جواد نکونام هم که این روز‌ها نامش خیلی کنار باشگاه استقلال شنیده می‌شود شنبه هنگام خروج از ساختمان باشگاه در حالی که توی ماشین نشسته بود خطاب به هواداران گفت: «برای جواد پرونده سیاسی درست می‌کنند و او را می‌اندازند زندان!» این اظهارنظر عجیب با پس‌زمینه ماجرای چگونگی نشستن نکونام روی صندلی سرمربی آبی‌ها معنای پیچیده‌تری هم به خود گرفت. همان ماجرایی که در نهایت با «عفو رهبری» به اتمام رسید.

در همین راستا یک منبع آگاه اطلاع داد که عده‌ای در باشگاه مشغول تلاش هستند تا نکونام را خسته و فراری کنند تا با یکدست کردن تمامی ارکان باشگاه به حضور خود در کنار این تیم ادامه بدهند. گم شدن قرارداد و اضافه شدن چند نفر به بدنه باشگاه که نکو با آن‌ها مشکل دارد در همین راستاست. حتی افشای مبلغ قرارداد او و بحث نظارت و بازرسی برای این بوده که بتوانند یا رقم قرارداد را پایین بیاورند یا او را از ماندن در باشگاه پشیمان کنند.

علی خطیر که هفته گذشته به عنوان سرپرست استقلال معرفی شد تا به امروز اقدام مثبت قابل توجهی انجام نداده است و حتی شاید بتوان گفت از روزی که او آمده شرایط آبی‌ها بحرانی‌تر هم شده است. اینکه آیا مشاور ارشد مهدی تاج می‌تواند در روز‌های باقیمانده تا شروع لیگ تیم را مهیای حضور در مسابقات کند، بازیکنان مورد نیاز را به خدمت بگیرد و هواداران را راضی کند، مشخص نیست. برای همین هم طرفداران این تیم دوباره تجمع مقابل ساختمان باشگاه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. هوادارانی که حسابی نگران وضعیت تیم محبوب‌شان هستند، اما چند روزی می‌شود که اخبار خوبی به گوش‌شان نمی‌رسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها