خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۱۹۷
تاریخ خبر:

جنب‌و‌جوش استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقالات؛ معمای جذب عابدزاده یا خالدآبادی!

به نظر می‌رسد که روند فعالیت استقلال در بازار نقل‌وانتقالات طی روزهای پیش‌رو با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

جنب‌و‌جوش استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقالات؛ معمای جذب عابدزاده یا خالدآبادی!

 

مدیران باشگاه استقلال شب گذشته بعد از 2 هفته ناکامی در جذب بازیکن، از ایمان سیلمی به عنوان جدیدترین خرید تابستانی خود رونمایی کردند. سلیمی در شرایطی قراردادش را شب گذشته با استقلال امضا کرد که آبی‌ها در خط دفاعی در روزهای گذشته موفق به جذب آرمین سهرابیان شده بودند و همچنین قرارداد محمدحسین مرادمند هم تمدید شده بود اما به نظر می‌رسد که هدف جواد نکونام از جذب ایمان سلیمی، پر کردن جای خالی رافائل سیلوا در ترکیب تیمش است.

استقلالی‌ها در خط دروازه هم شب گذشته شاهد رقم خوردن یک اتفاق مهم بودند. در حالی‌که گفته می‌شد حسین حسینی جایی در تفکرات جواد نکونام برای فصل جدید ندارد و حسینی هم در پیامی اینستاگرامی از هواداران آبی‌پوش خداحافظی کرده بود، اما معادلات تغییر کرد و شب گذشته دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها به ساختمان باشگاه استقلال رفت تا جلسه‌ای را با مدیران باشگاه داشته باشد و بعد از برگزاری جلسه، او قراردادش را به مدت 2 فصل با استقلال تمدید کرد!

آبی‌ها با وجود جذب ایمان سلیمی و تمدید قرارداد حسین حسینی، به نظر می‌رسد که همچنان در فاز دفاعی بازیکن جذب می‌کنند و با توجه به خواسته‌های جواد نکونام در خط دفاع، فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها در این پست ادامه دارد. گفته می‌شود که در این زمینه، سرمربی استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان است و برای تکمیل جمع مدافعان میانی هم نکونام از مدیران باشگاه خواسته تا با عارف غلامی جلسه‌ای را تشکیل بدهند و برای تمدید قرارداد با او مذاکره کنند.

معمای جذب عابدزاده یا خالدآبادی!

جواد نکونام در روزهای گذشته در زمینه جذب دروازه‌بان، با چهره‌هایی مانند امیر عابدزاده و محمدرضا خالدآبادی وارد مذاکره شده بود. جالب آنکه گفته می‌شود نکونام با عابدزاده مذاکرات نهایی را هم انجام داده و قرار است رایزنی نهایی از سوی مدیران باشگاه استقلال انجام شود. در نقطه مقابل، رایزنی‌ها برای جذب محمدرضا خالدآبادی هم مثبت پیش رفته و مدیران باشگاه استقلال در زمینه جذب این دروازه‌بان جوان با مسئولان باشگاه هوادار به توافق رسیده‌اند.

حسین حسینی شب گذشته با استقلال قراردادش را تمدید کرد و این مسئله بدان معناست که از میان عابدزاده و خالدآبادی، یک بازیکن به فهرست استقلال در فصل آینده اضافه خواهد شد. وجه تمایز بزرگ گزینه‌های موردنظر نکونام، شرایط سنی محمدرضا خالدآبادی است که باعث می‌شود تا نام او در فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال قرار نگیرد. با این‌حال گفته می‌شود که قرار است مذاکرات به شکل موازی پیش برود تا در نهایت رقیب حسین حسینی در لیگ بیست‌وسوم مشخص شود؛ آنچه واضح است اینکه فعلاً جواد نکونام تمایلی به حفظ علیرضا رضایی در فهرست تیمش ندارد و قصد دارد تا با جذب دروازه‌بان جدید، زمینه حضور او در فهرست مازاد استقلال را فراهم کند.

عارف پازل دفاعی آبی‌ها را تکمیل می‌کند

آبی‌پوشان پایتخت در قلب خط دفاعی برای فصل جدید، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را در اختیار دارند و در پست دفاع راست هم بازیکنانی مانند صالح حردانی و کوین یامگا در دسترس جواد نکونام هستند و در سمت چپ خط دفاع هم ابوالفضل جلالی در کنار جعفر سلمانی و طاها محبی، گزینه‌های موردنظر سرمربی استقلال محسوب می‌شوند. با توجه به رضایت نکونام از مدافعان راست‌وچپ تیمش، به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها در این دو پست جذب بازیکن جدید نخواهند داشت.

نکونام برای تکمیل پازل خط دفاعی تیمش از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا با عارف غلامی وارد مذاکره شوند. بعد از مذاکرات اولیه، غلامی تمایلش به ادامه حضور در فهرست استقلال را نشان داده و گفته می‌شود که امروز (دوشنبه) جلسه نهایی میان او و مدیران باشگاه استقلال برگزار می‌شود و در صورت توافق مالی، این مدافع باتجربه قراردادش را با آبی‌ها تمدید می‌کند تا با حضور 4 مدافع میانی باتجربه، فهرست دفاعی استقلال برای فصل جدید بسته شود. 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها