خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۴۷۱
تاریخ خبر:

پیشنهاد نجومی الاهلال برای جذب امباپه!

شرایط کیلیان امباپه نگاه عربستانی‌ها را هم به خود جلب کرده است.

پیشنهاد نجومی الاهلال برای جذب امباپه!

اکیپ گزارش داده است که مشکلات امباپه و پی اس جی نگاه عربستانی ها را هم به خود جلب کرده است. الهلال که تلاش ناکامی برای خرید مسی داشت، حالا می خواهد از فرصت استفاده کند و کیلیان امباپه را به عنوان یکی از ستارگان فوتبال دنیا به خدمت بگیرد. 

پی اس جی شب گذشته با خط زدن امباپه از لیست تور تابستانی در ژاپن، یک شوک را به دنیای فوتبال وارد کرد. در حقیقت پاریسی ها از این که این بازیکن می خواهد در سال 2024 به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد، به شدت عصبانی هستند. پی اس جی تا روز نهم مرداد به امباپه فرصت داده تا به پیشنهاد آنها در مورد تمدید پاسخ بدهد و اگر این بازیکن پاسخی ندهد، او را در لیست فروش خواهند گذاشت که علاوه بر رئال مادرید و تیم های انگلیسی به نظر می رسد که الهلال عربستان هم آماده است تا این ستاره را به خدمت بگیرد. 

مشخص نیست که مبلغ پیشنهادی الهلال به امباپه چقدر خواهد بود اما با توجه به این که این باشگاه حاضر شده بود تا به مسی سالانه 500 میلیون یورو بپردازد، بعید نیست که پیشنهادشان به امباپه نیز در همین حدود باشد. البته اکیپ در گزارش خود نوشته است که خیلی بعید است که امباپه بخواهد پیشنهاد الهلال را بپذیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها