خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۴۹۸
تاریخ خبر:

ابتلا به یک ویروس مرموز دیدار بارسا و یوونتوس را لغو کرد

دیدار دوستانه بارسا و یوونتوس در آمریکا به دلیل ابتلای برخی از بازیکنان و مربیان بارسا به یک ویروس معده لغو شد.

ابتلا به یک ویروس مرموز دیدار بارسا و یوونتوس را لغو کرد

بازی دوستانه بارسلونا و یوونتوس که قرار بود بامداد یکشنبه ( یک مرداد ماه ) برگزار شود، به علت مشکلی که بازیکنان بارسلونا به آن دچار شده اند، لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که بازیکنان بارسلونا به یک بیماری دچار شده اند. این بیماری که گوارش را تحت تاثیر قرار می دهد، به خاطر ورود یک ویروس به معده اتفاق می افتد و اکنون برخی از بازیکنان بارسلونا به آن دچار شده اند.

حدود هشت نفر از بازیکنان بارسلونا این ویروس را گرفته اند. این ویروس معده که یک ویروس مسری است ممکن است از یکی از بازیکنانی که برای تعطیلات به آفریقا رفته است، به اردوی بارسلونا آمده است. ژاوی هرناندز به این بیماری دچار نشده است اما کادر فنی او دچار این بیماری شده اند و خود ژاوی هرناندز هم در خطر است.

فعلا بازی بارسا مقابل یوونتوس به علت بیماری معده بازیکنان بارسلونا لغو شده است و باید دید که اوضاع بازیکنان بارسلونا چه زمانی بهتر خواهد شد و زمان جدید این بازی به چه شکل خواهد بود.

بارسلونا در آمریکا قرار است بازی های دوستانه ای مقابل یوونتوس، آرسنال، رئال مادرید و میلان انجام دهد که فعلا بازی بارسلونا مقابل یوونتوس لغو شده است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها