خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۷۷۶
تاریخ خبر:

بازیکن جدید تراکتور: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایتنامه‌ام نکرد!

بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز، گفت: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایتنامه‌ام از باشگاه شالروا انجام نداد.

بازیکن جدید تراکتور: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایتنامه‌ام نکرد!

امیرحسین حسین‌زاده که پس از حضور در شارلروا بلژیک با امضای قراردادی به تراکتور پیوست امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: قبول کرده بودم با قراردادی اندک برای استقلال بازی کنم اما اقدامی از سوی این باشگاه صورت نگرفت. سپس مسئولان تراکتور با نمایندگان شالروا به توافق رسیدند و نمی‌دانم چه رقمی را برای دریافت رضایتنامه‌ام پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: چند بار با جواد نکونام و روزبه چشمی صحبت کردم اما پیشنهادی که استقلال به شالروا داد خیلی با خواسته این باشگاه بلژیکی متفاوت بود. اکنون هم بسیار خوشحالم در خدمت تراکتور هستم و با تمام توان برای این باشگاه بازی خواهم کرد.

بازیکن جدید تراکتور، ادامه داد: خودم آذری‌زبان هستم و از اینکه کنار هم‌زبانان خودم هستم احساس خوبی دارم. دوست دارم خیلی زود بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام (ره) و در حضور تماشاگران خونگرم تراکتور را تجربه کنم.

حسین‌زاده: استقلال اقدامی برای گرفتن رضایتنامه‌ام نکرد/ تراکتور فوق‌العاده است

حسین‌زاده در خصوص شرایط تراکتور، بیان کرد: تراکتور تیم فوق‌العاده‌ای است و از همه لحاظ تکمیل است و قطعا در این فصل مدعی خواهیم بود.

وی در خصوص اینکه آیا روزی به استقلال بازخواهد گشت؟ گفت: قرارداد بلند مدتی با تراکتور امضا کردم و تمام توانم را برای این باشگاه می‌گذارم.

این وینگر جوان در خصوص شناخت از سرمربی تراکتور، اظهار کرد: با او کار نکرده‌ام اما شنیده‌ام مربی خوبی است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها