خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۰۷۹
تاریخ خبر:

روز نهایی تصمیم‌گیری برای امباپه نزدیک است؛ یا برو یا یک فصل بازی نکن

امباپه حاضر به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن نشده است و از سویی فعلا حاضر به جدایی هم نیست. موضوعی که ممکن است عواقب جدی و سهمگینی برای این ستاره فرانسوی در پی داشته باشد.

روز نهایی تصمیم‌گیری برای امباپه نزدیک است؛ یا برو یا یک فصل بازی نکن

تنش‌های میان کیلین امباپه و پی‌اس‌جی هر روز بیشتر می‌شود. امباپه پس از آنکه رسما به پاریس اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را که در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد را نداره، با یک گزینه از طرف مدیران پی‌اس‌جی روبرو شد که آن هم خروج از باشگاه در همین تابستان بود. موضوعی که مورد تایید امباپه قرار نگرفت و ممکن است عواقب بسیار جدی‌ای برای این ستاره فرانسوی داشته باشد. علاوه بر این امباپه تا دیشب فرصت داشت که بند تمدید خودکار قراردادش تا ۲۰۲۵ را فعال کند که این اتفاق هم نیافتاد و این مضوع خشم مدیران قطری پی‌اس‌جی را در پی داشت. موضوعی که ممکن است به یک فصل تمام سکونشینی امباپه منجر شود.

"L'Observatoire du Sport Business" یکی از مهم‌ترین مراکز بازاریابی ورزشی و مشاوره تجاری در فرانسه است. بنیانگذار آن وینسنت شودل است که برای روزنامه فیگارو هزینه تنش امباپه با پاری سن ژرمن را تحلیل کرده است.

شودل نوشته است: «کسی که بیشترین آسیب را خواهد دید کیلیان امباپه است. تا به امروز در فرانسه، او یک شخصیت ایده‌آل از لحاظ تصویری بوده است. این تنش و جنگ با باشگاه اما می‌تواند به او آسیب زیادی برساند. ما این را می‌دانیم و چیز جدیدی نیست. این درگیری پاری سن ژرمن را تقویت می‌کند؛ زیرا بر یک مفهوم تسلط دارد؛ باشگاه می‌خواهد ثابت کند که در نهایت از بازیکنانش قوی‌‌تر و ارجح‌تر است و هواداران نیز طرف باشگاهشان هستند. امباپه یک چیز مهم را فراموش کرده است، برای امیر قطر و در مجموع، در کشورهای حاشیه خلیج فارس، مفهوم غرور بسیار مهم است. امیر دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و خشم او می‌تواند گریبان امباپه را بگیرد.»

مشخص نیست منظور شودل از خشم امیر دقیقا چه بوده، اما می‌توان متصور بود که شاید امیر برای حفظ غرورش امباپه را یک سال پیش‌رو از بازی محروم کند که قطعا اتفاقی هولناک برای ستاره فرانسوی خواهد بود. سال بعد یورو ۲۰۲۴ و المپیک پاریس را داریم و امباپه نمی‌تواند یک سال روی نیمکت یا سکو دور از بازی باشد.

مهمتر از همه اینکه قطر اطمینان دارد رئال برای فصل بعد با امباپه به توافق رسیده است. واقعیت این است که در باشگاه رئال مادرید خوش‌بینی زیادی وجود دارد ولی فعلا هیچ عجله‌ای ندارند.

در قطر معتقدند که رئال تا هفته پایانی آگوست صبر می‌کند تا پی اس جی را به نوعی مجبور کنند پای میز مذاکره بیاید. اینکه هر حرکتی از امباپه و رئال با هماهنگی قبلی است و قرار شده پی اس جی را در منگنه قرار دهند تا در هفته پایانی نقل و انتقالات، پاریس چاره‌ای جز اینکه با شرایط رئال و بازیکن کنار بیاید و او را ارزان‌تر بفروشد نداشته باشد.

عواملی که دست به دست هم داده‌اند تا خشم امیر قطر بیش از پیش شود و شاید تصمیماتی بگیرد که در ذهن هیچکس نمی‌گنجد. امباپه روزهای پرتنش‌تری را پیش‌رو خواهد داشت.

منبع: ورزش ۳
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها