خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۷۶۶
تاریخ خبر:

عربستانی‌ها با هواپیمای پر از پول به سمت پاریس؛ پی‌اس‌اجی پذیرفت، امباپه آماده پذیرش است!

پیشنهاد نجومی الهلال مورد پذیرش پی‌اس‌جی قرار گرفته و همه چیز موکول به تصمیم امباپه شده است.

عربستانی‌ها با هواپیمای پر از پول به سمت پاریس؛ پی‌اس‌اجی پذیرفت، امباپه آماده پذیرش است!

ماجراهای مربوط به اختلاف نظر PSG و امباپه و پیشنهاد نجومی الهلال به این ستاره فرانسوی هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند.

پاریسی‌ها که حاضر به از دست دادن رایگان امباپه نیستند، سه پیشنهاد به او دادند: تمدید قرارداد، فروش او در همین تابستان یا یک فصل سکونشینی.

این پیشنهادها فعلا مورد پذیرش امباپه قرار نگرفته است، اما پاریسی‌ها پیشنهادات دریافت شده را پذیرفته‌اند. یکی از این پیشنهادات، پیشنهادات الهلال است. از آنجایی که رئال مادرید حاضر به مذاکره با PSG نیست و هزینه چند صد میلیون یورویی برای امباپه را بیش از حد می‌داند، پاریسی‌ها پیشنهاد نجومی الهلال را پذیرفته‌اند. الهلال به PSG پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی داده است و به گزارش رسانه‌های سعودی، مدیران الهلال در راه پاریس هستند.

در همین رابطه فابریتزیو رومانو دقایقی پیش خبری جدید منتشر کرد و نوشت که هیئتی از سوی باشگاه الهلال برای مذاکره مستقیم با امباپه در راه پاریس است تا بتوانند او را برای عقد قرارداد متقاعد کنند. الهلال رضایت پی اس جی برای مذاکره با بازیکن را گرفته و مشکلی از این بابت ندارد ولی سخت‌ترین بخش کار، راضی کردن امباپه است که به نظر می‌رسد با رئال برای فصل بعد به توافق نهایی رسیده است.

الهلال اما فکر اینجا را هم کرده و طبق ادعای رومانو، پیشنهاد به امباپه کاملا انعطاف پذیر است به این ترتیب که او می‌تواند تنها یک فصل برای الهلال بازی کند و سپس سال بعد به رئال مادرید برود. باشگاه اسپانیایی نمی‌خواهد با پی اس جی مذاکره کند و انتقالی که ۴۰۰ میلیون یورو هزینه دارد را به صرفه نمی‌بیند. رئال روی امباپه رایگان برای فصل بعد حساب کرده است.

بسته پیشنهاد الهلال نیز واقعا وسوسه برانگیز است. رومانو نوشته که باشگاه سعودی ۳۰۰ میلیون یورو به پی اس جی خواهد داد و ۲۰۰ میلیون یورو خالص نیز به امباپه پرداخت خواهد کرد. این رقم با توجه به معاملات تجاری و حق تصویر تا ۷۰۰ میلیون یورو نیز خواهد رسید. 

روزنامه اسپورت به نقل از جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی، هم نوشت که خانواده امباپه آماده پذیرش پیشنهاد الهلال هستند و این انتقال را برای بازیکن فرانسوی مناسب می‌دانند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها