خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۱۲۱
تاریخ خبر:

آرش برهانی به استقلال بازگشت

تمرینات استقلال ملاثانی در‌ورزشگاه تختی اهواز زیر نظر آرش برهانی دنبال می‌شود.

آرش برهانی به استقلال بازگشت

به گزارش رکنا، ماجرای حضور آرش برهانی به عنوان سرمربی استقلال  ملاثانی تبدیل به یک داستان جالب شده است.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران، از هفدهم مردادماه تا امروز دو بار هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفته و یکبار هم از این تیم جدا شده است. شاید در برخورد اول این خبر عجیب  و نادرست باشد اما واقعیت اینست که او در اواسط مرداد هدایت استقلال ملاثانی را به عهده گرفت ، یک کنفرانس خبری گذاشت و از برنامه هایش صحبت کرد و روز 25 مردادماه از این تیم جدا شد. با اینحال امروز سی ام مرداد او بار دیگر سرمربی استقلال ملاثانی است و تیم را برای لیگ یک فصل بعد آماده می کند. خود برهانی در این رابطه گفت: «من جدا نشدم، وقتی آمدم از تهران یکسری برنامه ها را پیش بردم و تمرینات را هم زیرنظر داشتم.»

در حالی که شنیده می‌شد آرش برهانی قصد بازگشت به استقلال ملاثانی را به دلایل مشکلات این تیم ندارد اما او به اهواز بازگشته و تمرینات تیمش را در ورزشگاه تختی اهواز هدایت می‌کند.

برهانی روز گذشته به دیدار دوستانه شاهین اهواز رفت و با بازیکنان قدیمی این تیم دیدار کرد. لفته سه برادران مربی خوشنام فوتبال خوزستان نیز در اردوی استقلال ملاثانی حاضر شد و با او دیدار کرد.

استقلال ملاثانی در هفته نخست باید در شیراز به مصاف شهر راز شیراز برود و این شروع رسمی کار برهانی در این تیم آبی‌پوش خواهد بود.

گفتنی است کریم بوستانی به عنوان مدیرفنی و میثم سلیمانی هافبک سابق فولاد خوزستان نیز به عنوان دستیار اول در کنار برهانی حضور دارند.

آرش برهانیآرش برهانی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها