خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۴۱۸
تاریخ خبر:

کمیته انضباطی روزبه چشمی را محروم کرد

کمیته انضباطی حکم خود را درباره اظهارات روزبه چشمی پس از دیدار برابر سپاهان اعلام کرد.

کمیته انضباطی روزبه چشمی را محروم کرد

اشتباهات کوپال ناظمی، داور دیدار استقلال برابر سپاهان در اعلام خطای پنالتی برای سپاهان و عدم اخراج فرشاد احمدزاده که منجر به شکست استقلال در نقش جهان شد، باعث شد که روزبه چشمی پس از پایان دیدار نسبت به عملکرد داور این مسابقه اعتراض کند. چشمی در پایان دیدار و در انتقاد به وضعیت داوری این مصاف حساس گفت:  «از داوران انتظار قضاوت عادلانه داریم نمی‌گوییم برای ما پنالتی بگیرند و برای تیم‌های دیگر نگیرند. وقتی ما تماشاگری نداریم و داوری هم قرار است با وجود همه مشکلات استقلال اینگونه باشد دیگر باید چه کاری کنیم. آیا باید در زمین خاکی بازی کنیم؟ اینگونه که نمی‌شود. آمده‌ایم و جنگیده‌ایم».

پس از این اظهارات کمیته انضباطی با صدور دستور موقت چشمی را تا اطلاع ثانوی از همراهی استقلال محروم کرد تا موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

 به گزارش فدراسیون فوتبال پس از بررسی موضوع در کمیته انضباطی، این کمیته در خصوص تخلف روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه داور بازی پس از دیدار برابر سپاهان اعلام کرد که تخلف انتسابی به ایشان محروز و مسلم تشخیص  و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت شش ماه تعلیق می شود، محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا و قطعی است. ضمنا با صدور این رای، دستور مقوت شماره ۱۰۴۷ از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می‌شود.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    چرا میخواهنددبه علت تخلف آشکار داوران ده ان حقیقت را ببندند عجب تدابیری برای قهرم انی سپاهان داراره این آقای تاج مرحبا

  • عاشق ایران

    یعنی داور هر کاری که دوست داشت بکنه و کس ی حرفی نزنه این دیگه نوبرشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها