خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۷۹۹
تاریخ خبر:

شکایت باشگاه تراکتور علیه سپاهان؛

دعوا بالا گرفت؛ تراکتور هم بعد از استقلال و پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد

پس از استقلال و پرسپولیس، حالا تراکتور هم با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ از سپاهان بابت عدم رعایت سقف بودجه شکایت کرد.

دعوا بالا گرفت؛ تراکتور هم بعد از استقلال و پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد

داستان سقف بودجه و عدم رعایت آن توسط باشگاه‌ها در حال تبدیل شدن به یک بحران است. پیش از این و در فضاهای هواداری، هواداران استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور یکدیگر را متهم به عدم رعایت سقف بودجه می‌کردند. موضوعی که تا امروز هم ادامه دارد اما فعلا به نظر می‌رسد بیشترین اتهامات متوجه سپاهان است.

پس از شکایت استقلال از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، روز گذشته پرسپولیس هم مانند استقلال شکایتش از سپاهان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. پس از این موضوع بود که سپاهان هم با ارسال نامه‌ای تند به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان فدراسیون فوتبال را متهم به تشویش اذعان عمومی کرد.

در تازه‌ترین فعل و انفعالات مربوط به این اتفاقات، تراکتور هم به جمع استقلال و پرسپولیس پیوست و با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ، رسما از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کرد.

تراکتور سپاهان را متهم به محول کردن مبالغ قراردادها به فصل آینده و دور زدن ماده ۵۱ آئین نامه انضباطی فدراسیون کرد و درخواست اعمال ماده ۲۸ آیین نامه انضباطی را دارد.

بنا به ماده ۲۸ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، جرائمی مانند کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر را می‌توان برای خاطی در نظر گرفت.

در ادامه این شکواییه، تراکتور سپاهان را متهم کرده است که با ارائه پیشنهادهای کلان و خارج از عرف، باعث شده که بازیکنان به سایر پیشنهادات بی‌توجه باشند.

در بخش دیگری از نامه تراکتور به کشوری‌فرد آمده است که سپاهان قراردادهای خارج از عرف را به نوسانات دلاری گره زده است که هم باعث بدعت جدید در فوتبال ایران می‌شود و هم باعث افزایش بی‌دلیل قیمت بازیکنان شده است.

تراکتور نوشته است که سپاهان اکثر فورواردهای فوتبال ایران را جذب کرده است و مانع به خدمت گرفتن آن‌ها توسط باشگاه‌های دیگر شده است.

در پایان این نامه تراکتور با محرز دانستن تخلفیات سپاهان در دور زدن مقررات مربوط به سقف بودجه، درخواست مقابله فدراسیون را داشته است.

با این شرایط حالا تراکتور هم به جمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش‌تر خواهان سه بر صفر شدن بازی‌های سپاهان شده بودند، اضافه شده و وضعیت باشگاه اصفهانی را در روزهایی که محمدرضا ساکت و دستیارانش روزهای سختی را تجربه می‌کنند، بحرانی‌تر هم کرده است.

 

شکایت تراکتور از سپاهان

شکایت تراکتور از سپاهان

copied
ارسال نظر
 
  • Mh

    عجب واقعا جای تأسف داره فوتبال ایران کار ش به کجا کشیده

  • Mh

    یکم حیا کنید زشته والا این حرکتا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها