خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۵۰۰
تاریخ خبر:

خاطره خوش پرسپولیسی‌ها از النصر عربستان!

شاگردان یحیی گل‌محمدی از آخرین تقابل با النصر خاطره خوشی دارند.

خاطره خوش پرسپولیسی‌ها از النصر عربستان!

پرسپولیس در شرایطی از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد که در آخرین تقابل خود با این تیم سعودی در مرحله نیمه نهایی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی در ضربات پنالتی با درخشش حامد لک درون دروازه‌اش شد.

حامد لک

حامد لک که در بدو ورود به پرسپولیس چالش سختی داشت و اولین بازی‌های رسمی خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد، با نمایش فوق‌العاده توانست نقش کلیدی در موفقیت شاگردان یحیی گل‌محمدی در این رقابت‌ها داشته باشد و در نیمه نهایی هم ستاره سرخ پوشان باشد.

حامد لک

پرسپولیس در مهرماه 99 مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل النصر عربستان که ستاره‌هایی مثل برد جونز (گلر)، مایکون، گونزالو مارتینز، عبدالرزاق حمدالله و ... داشت، قرار گرفت و پس از اینکه در 120 دقیقه یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید، در ضربات پنالتی با درخشش حامد لک توانست صعود به فینال را برای دومین بار در تاریخ خود به دست بیاورد.

حامد لک که دوران درخشانی در پرسپولیس سپری کرده بود، در نیمه نهایی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا بهترین نمایش را داشت و پنالتی چهارم تیم النصر توسط مایکون، مدافع برزیلی را با شیرجه تماشایی به سمت راست دروازه مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان به فینال داشته باشد؛ فینالی که دو پنالتی عامل شکست سرخ پوشان شد تا خیلی مفت جام را از دست بدهند.

حامد لک

حالا پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند در تقابل دوباره با النصر عربستان، این بار در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست پیدا کنند که البته این بار حامد لک را درون دروازه ندارند و علیرضا بیرانوند را با رهایی از مصدومیت دوباره در چارچوب خود می‌بینند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها