خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۳۳۶
تاریخ خبر:

غیبت گوستاوو بلانکو و فرصت ویژه برای مهاجمان استقلال!

سه مهاجم ایرانی استقلال در غیاب بازیکن آرژانتینی فرصت خوبی برای اثبات شایستگی‌ها خواهند داشت.

غیبت گوستاوو بلانکو و فرصت ویژه برای مهاجمان استقلال!

 استقلال امروز در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که گوستاوو بلانکو مهاجم جدید خود را در خدمت ندارد.

با اعلام محمد نوازی مربی استقلال، مشکل ثبت قرارداد بلانکو حل نشده است و استقلال این مهاجم آرژانتینی خود را مقابل مس رفسنجان در‌ اختیار ندارد تا زمان رونمایی از او با پیراهن استقلال و در مستطیل سبز طولانی‌تر از قبل شود.

در صورت حل شدن مشکل ثبت این بازیکن و در شرایط مسابقه قرار گرفتن مهاجمان استقلال کار سختی برای رقابت با این مهاجم کهنه‌کار خواهند داشت، با توجه به سیستم مدنظر نکونام و حضور مهاجم هدف در رأس فاز هجومی، بازیکنی با قابلیت‌های بلانکو و قدرت‌ تمام‌کنندگی و سرزنی بالایی که دارد سخت نیمکت‌نشین خواهد شد.

اما در بازی مس رفسنجان 3 مهاجم در دسترس استقلال خواهد بود که شرایط حضور آنها در ترکیب اصلی را بررسی خواهیم کرد.

با توجه به حضور ارسلان مطهری در اردوی تیم ملی امید، حضور در مسابقات آسیایی، دوری از تمرینات و همچنین پروازهایی که برای حضور در این مسابقات انجام داده است این احتمال وجود دارد که در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشته باشد، البته این به تشخیص کادرفنی بازخواهد گشت که او آمادگی لازم برای حضور در ترکیب اصلی را دارد یا خیر، چرا که او تنها مهاجم استقلال است که در 40 روز گذشته در مسابقات رسمی به میدان رفته است و در شرایط مسابقه قرار دارد، اما وضعیت جسمانی او زیر نظر کادرفنی استقلال قرار خواهد گرفت.

آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال به احتمال فراوان در خط حمله آبی پوشان قرار خواهد گرفت، رمضانی در دیدارهای دوستانه استقلال در تعطیلات لیگ خوش درخشید و ۲ گل در ۳ بازی استقلال به ثمر رساند، رمضانی در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان در ترکییب این تیم حضور داشت و ۹۰ دقیقه به میدان رفت.

پیمان بابایی دیگر بازیکنی است که در دسترس جواد نکونام قراردارد و می‌تواند در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار بگیرد، بابایی در دیدار دوستانه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کرد.

البته حضور هرکدام از این مهاجمان بستگی به سبک بازی‌ای که استقلال برای دیدار با مس در نظر خواهد گرفت تاثیرگذار خواهد بود، استقلال اگر قصد ضدحمله و استفاده از عمق حریف داشته باشد پیمان بابایی گزینه بهتری خواهد بود، اما اگر نیاز به بازی فیزیکی و درگیرانه و ارسال‌های مستقیم داشته باشد ارسلان و رمضانی گزینه‌هایی خواهند بود که نکونام مدنظر خواهد داشت.

با توجه به غیبت مهاجم آرژانتینی سه مهاجمی که در طول این فصل به میدان رفتند در دسترس نکونام خواهند بود و باید دید سرمربی آبی‌ها برای دیدار امروز به کدام مهاجم اعتماد خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها