خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۳۷۸
تاریخ خبر:

بازگشت آل‌کثیر به لیگ برتر با سوپرگل جنجالی

مهاجم جنوبی تیم فوتبال سپاهان موفق شد در اولین حضور خود با پیراهن این تیم دبل کند.

بازگشت آل‌کثیر به لیگ برتر با سوپرگل جنجالی

یکی از اتفاقات ویژه ترکیب اصلی سپاهان برابر صنعت نفت آبادان خط خوردن نام شهریار مغانلو و اضافه شدن نام عیسی آل‌کثیر بود. اتفاقی که به دلیل مصدومیت مهاجم تنومند و ارزشمند سپاهانی‌ها رقم خورده بود، اما آن‌ها اینقدر مهاجم با کیفیت در اردوی تیم‌شان دارند که نه مورایس و نه هواداران این تیم خیلی نگران این موضوع نشدند.

در دیدار برابر الاتحاد عیسی با وجود صادر شدن کارت بازی، قرار بود از روی نیمکت کار را آغاز کند و شاید اگر شهریار در تمرینات پیش از مصاف با صنعت نفت آسیب نمی‌دید، عیسی از روی نیمکت کار را آغاز می‌کرد، اما به هر ترتیب اتفاقات به صورت دیگری رقم خورد، تا اولین حضور عیسی برای سپاهان باشکوه تمام شود.

آل‌کثیر که پس از ماه‌ها انتظار سرانجام فرصت حضور در یک بازی رسمی برای سپاهان را پیدا کرده بود، با انگیزه کارش را آغاز کرد و در دقیقه ۳۳ موفق شد گل اول خود را در ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان به ثمر برساند.

نکته جالب این گل اینکه عیسی به مانند دربی سال گذشته پیش از اینکه توپ به او برسد، تصمیم خود را برای فریب مدافع و زدن توی سر توپ گرفته بود. اینبار سنگرگیر مدافع نفت آبادان به جای عارف غلامی طعمه او شد و مهاجم جنوبی طلایی‌پوشان اصفهانی با یک ضربه تمام کننده به زاویه موافق فهد طالب گل سوم بازی را ثبت کرد.

در شروع نیمه دوم هم یکبار دیگر عیسی قدرت تمام کنندگی و زهردار بودن خود را به نمایش گذاشت و هوشمندانه شوت محکم محمد کریمی که با واکنش دروازه‌بان نفت به محوطه جریمه بازگشت را دنبال کرد و گل دوم او با پیراهن سپاهان تقریبا مقابل دروازه خالی با یک شوت محکم به ثمر رسید تا او تمام حرص و بغض روزها، هفته‌ها و ماه‌های اخیر را خالی کرده باشد.

آل‌کثیر که چند سال پیش در صنعت نفت آبادان زیر نظر دراگان اسکوچیچ تا آستانه کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات پیش رفت، پس از هر دو گل مقابل تیم سابقش با وجود اینکه هیجان زیادی داشت، جشن گل به پا نکرد تا وفاداری خود را به استان محل تولد خود و همینطور طلایی پوشان آبادانی نشان داده باشد.

این البته تازه شروع راه عیسی در ترکیب سپاهان است؛ مهاجمی زهردار و فرصت‌طلب که پس از چند هفته سکونشینی و تمرین، حالا دیگر مشکلی برای همراهی طلایی پوشان اصفهانی ندارد و با انگیزه بسیار زیادی در مسابقات حاضر می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها