خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۵۱۰
تاریخ خبر:

جواد نکونام محروم شد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جواد نکونام را تا اطلاع ثانوی محروم کرد!

جواد نکونام محروم شد!

جواد نکونام سرمربی استقلال پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر آلومینیوم اراک، در کنفرانس پس از بازی انتقاداتی را به اشتباهات داور این دیدار و روند داوری لیگ برتر داشت. پس از این انتقادات، وب‌سایت فدراسیون فوتبال از محرومیت جواد نکونام تا اطلاع ثانوی بر اساس دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.

کمیته انضباطی جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران را بدلیل عدم رعایت مفاد ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه پس از دیدار مورخ پنجم آبان ماه مقابل آلومینیم اراک به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم کرد. همچین لازم است نکونام دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

نکونام شب گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر آلومینیوم در واکنش به اشتباهات پرشمار داور این دیدار گفته بود: «به این فکر می‌کنم که چه بگویم که فردا نگویند آقای نکونام تا اطلاع ثانوی محروم هستیم؛ یک دقیقه دیگر می‌گویند محروم هستی. چیزی هم نگوییم درست نیست چون هواداران و خانواده هایمان یک به یک پیام می دهند که این چه  داوری است؟! واقعیت این است که به خدا، به دین خسته شده‌ایم و دیگر نمی‌دانیم چه بگوییم. قبل از بازی با مس رفسنجان و حتی سپاهان می‌دانستم چه اتفاق داوری می‌افتد چون قبلا در بازی نساجی سپاهان برایم رخ داده بود. دو بازی ما را مهدوی قضاوت کرده بود می‌خواهم بدانم داور دیگری در فوتبال ایران وجود ندارد؟ چرا در ۷ بازی قبلی ما دو بار ایشان قضاوت کرده است؟ در شرایطی که بازی قبل ما هم در آزادی اشتباه کرد و پنالتی نگرفت. امروز هم ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت. در یکی از بازی‌های لیگ بازیکن ذوب آهن ضربه به سرش خورد، آمبولانس وارد زمین شد اما داور ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت. امروز برای چه ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفتند؟! ابتدا گفتند ۶ دقیقه وقت اضافه  اما در ادامه ۱۰ دقیقه شد. کنار زمین دوید تا ۶ دقیقه را نشان ندهند و بگوید ۱۰ دقیقه است. این چه نوع داوری است؟ ما استقلالی‌ها خسته شده‌ایم. آقای هوادار استقلال حواستان باشد تیم ما خیلی باید دعوا کند! ما باید رو به روی همه چیز بایستیم. بدون هیچ جنگی تیم‌های دیگر سه امتیاز سه امتیاز می‌گیرند. امروز چرا ۱۰ نفره شدیم؟ بازیکن حریف روی محمدحسین مرادمند فن کشتی فیتو زده، او را به زمین کوبیده اخراج نمی‌کند ولی داور به بازیکن من و مرتضی تبریزی کارت زرد نشان داد و به بازیکنی هم که فن زد کارت داد. بازیکن من را زده اخراج دارد. کنار زمین آقای صالحی و داور چهارم خودشان مانده بودند. من با آن ها صحبت کردم. آرمان رمضانی دقیقه ۱۰ بازی نباید کارت زرد می گرفت. در ۱۰ دقیقه آخر همه هواداران و خانواده هایمان استرس داشتند در صورتی که بازی باید خیلی راحت تمام می شد؛ خیلی راحت. من نمی‌دانم چه مانده که ما بگوییم و چه اتفاقی باید بیفتد که ما شاهد اشتباهات علیه تیم مان نباشیم. هفت هفته از لیگ گذشته؛ دیگر بس است؛ خسته شده‌ایم. والا خسته شده‌ایم.»

همچنین شب گذشته باشگاه استقلال هم اعلام کرده بود که از داور این دیدار شکایت خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 
  • معینی

    عجب رویی دارین به خدا. همون خطای هندی که بازیکنتون کردوکارت زرد نداد باعث شد بازیکنای آلومینیوم روحیشون رو از دست بدن ونتونن بازی کنن. همون خطای نیمه اول آرمان رمضانی اخراج داشت که داور اخراج نکرد. جلوی ملوان بازیکن خودتون زد تو اوت توپ رو کرنر گرفتن همون توپ گل شد. آخه چرا اینقدر ننه من غریبم بازی در میارین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها