خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۸۵۵
تاریخ خبر:

ویدئو: واکنش علی خطیر به درگیری رسانه‌ای این روزهای استقلال و پرسپولیس

علی خطیر ظهر امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود.

ویدئو: واکنش علی خطیر به درگیری رسانه‌ای این روزهای استقلال و پرسپولیس

علی خطیر، مدیرعامل ظهر امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود. خطیر در این برنامه درباره درگیری‌های رسانه‌ای که این روزها میان استقلال و پرسپولیس جریان دارد گفت: اصلا دوست نداشتم چنین فضای دو قطبی میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل بگیرد و خیلی تلاش کردم که این اتفاق نیفتد اما باشگاه پرسپولیس به طور عامدانه یا سهوی شروع‌کننده این اتفاق بود.  پرسپولیسی‌ها با انتشار استوری و اخبار مختلف و دروغ خواندن بحث کاهش قرارداد از سوی بازیکنان استقلال به این حواشی دامن زدند. 

خطیر در بخشی از صحبت‌هایش باحمایت از جواد نکونام گفت: فراموش نکنیم یک طرف دیگر جواد نکونام است؛ با سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین لژیونر فوتبال ایران؛ مهدی طارمی و سردار آزمون هنوز هم با این همه افتخار به سبقه جواد نکونام نرسیده‌اند. جواد نکونام هم در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی بالاتر است؛ باید به او احترام بگذارند. 

خطیر در مورد انتشار بیانیه از سمت استقلال گفت: تمام تلاشم این بود که به سمت استوری گذاشتن و بیانیه گذاشتن نرویم اما دیگر از یک جایی به بعد برای اینکه از حق باشگاه دفاع کنی. مسئولان باشگاه پرسپولیس که حق صحبت کردن دارند نباید به باشگاه استقلال توهین کنند؛ طبق نظر اغلب کارشناسان یک نوع شگرد است که دوستان فضا را مسموم کنند تا بتوانند به امتیازاتی که می‌خواهند برسند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها